Gå til innhold

Han kaller meg verdens største egoist.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt ferie den siste uka. Alle fire ungene har vært hjemme sammen med meg da. Jeg har ordnet med " 1000! ting til den fire uker lange bilferien vi skal begynne på i morgen. ( skrevet lister, handlet, ordnet klær, bil, hus++) Mannen min fikk ferie i går. I går kveld da jeg holdt på med å henge opp klær og han som vanlig satt på Facebook, fortalte jeg på en fin måte at jeg var sliten og hva jeg hadde gjort den dagen. Han ble som vanlig drittsur og kalte meg verdens største egoist, og sa han ikke hadde lyst til å reise sammen med ei sytekjerring som meg. Han gjør det ofte. Jeg jobber 100%, har en kroniske smerter som jeg hver dag tar medisin for, ordner hus og fire barn. Jeg ble så lei meg at jeg gikk på soverommet,låste døra og sovnet med samme. I dag så har han latt som ingenting. Jeg kjenner jeg ikke har noe lyst til å dra på tur. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Gråter innvendig men vil ikke vise det for barna som gleder seg slik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du sammen med en mann som ikke er glad i deg?

Ville nok tatt turen siden dette er planlagt og barna gleder seg, men etterpå tror ejg dere bør snakke alvorlig sammen.

Skrevet

Enig med Alva. Det høres ut som dere bør ha et skikkelig oppvaskmøte, og kanskje koble inn familievernkontoret? Jeg hadde ikke orket å leve sammen med en mann som skulle si sånne ting til meg.

Skrevet

Takk for støtte. Ja,jeg orker ikke dette lenger.

Skrevet

Nei, dette skal du ikke behøve å finne deg i!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...