Gjest Tale30 Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Jenta mi på 6 mnd har blitt helt ekstrem. Hun har alltid reagert på lyder, men nå skal det ingenting til før hun må finne ut hvor det kommer fra. Dette resulterer til at hun blir veldig rotete ved puppen. Hun spiser, og hvis så mye som kvist knekker utenfor slipper hun umidelbart puppen og ser seg rundt for å finne ut hva det var. Hun kan også ligge og spise for å reise seg opp i sittende for å få tak i fjernkontrollen som ligger på sofaen. Er dette vanlig, eller er hun litt hyper? Hun er vel forhåpentligvis bare nysgjerrig av natur..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Dette tror jeg er heeelt normalt- og et svært vanlig problem etterhvert som de blir eldre og stadig mer nysgjerrige! Jenta mi på 9 mnd har vært sånn lenge, og jeg måtte tidlig sette meg inn på eget rom for at hun skulle klare å drikke opp flaska si, for som du sier- en ørliten lyd kan være nok til å pirre nysgjerrigheten hennes;)
minni08 ♥ Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Hehe.. det var som å lese om snuppa her. Hun blir og nyskjerrig når hun hører en lyd mens hun spiser. Har skjelden tid til å ligge rolig å spise.. Er en generelt sett veldig aktiv unge, har også lurt på på om hun er hyper. FULL fart dagen lang:) og veeeeldi utålmodig;)
Gjest yrild Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Jepp! Tror halve byen har sett puppene mine nå... lillemann vrir seg og babler med alle rundt i tillegg til å dra i klærne så mest mulig av mammas pupper synes (føles det som...).
mamarama og lille banan Skrevet 4. juli 2009 #5 Skrevet 4. juli 2009 det er likt her også, tror det er helt normalt
Gjest Tale30 Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 Takk for respons Må si at offentlig amming har blitt en enda større utfordring enn før Det er nok bare et sunnhetstegn at de er interessert i det som skjer rundt dem. Jeg blir bare mer og mer forelsket i jenta mi for hver dag jeg. Nå har hun fått en så klar personlighet og glimt i øyet..man kan liksom se at hun har humoristisk sans Skikkelig herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå