Cupcake! Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Aha..plutselig kommer minnene fra sist gang jeg var gravid..rart hvor fort man glemmer Hadde ett veldig fint svangerskap sist og håper på det samme denne gang. Men man merker jo at man er gravid. Nr 1 så brekker jeg meg lettere. F.eks hvis tannbørsten kommer litt for langt bak. Nr 2 Har lyst på KJØTT!! Til frokost middag og kvelds...gulp! Kan ikke akkurat kalle dette plager nei Noen andre som merker at noe er anderledes?? Go helg jenter
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 He he he ja man glemmer fort, heldigvis! Og det kommer fra ei som hater å gå gravid, men gjør det om og om og om igjen. ) Merker ikke så mye enda, men vet jo at kvalmen kommer sigende nå straks. Er litt småuggen, men ikke noe å klage over. Matlysten er vel kanskje litt redusert faktisk, og godt er jo det... Har igrunn ofte lyst på kokt egg, av alle ting. Ser du fikk baby i sept i fjor. Gutt/jente? Jeg fikk selv en jente i sept 08. Har en gutt som fyller 2 nå straks. Så har de jo 3 søsken til, som er litt eldre. Så her blir det liv i huset skal du tro. Det er det jo dog hver dag, men er bare morsomt.. God helg til deg også.
Cupcake! Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2009 DU hater å gå gravid?? Det går jo ikke an Ja merker av og til at jeg blir litt uggen, det var jeg ikke sist og håper at det ikke blir verre Desverre har jeg aldri opplevd å miste matlysten (annet enn ved kjærlighetssorg) så det kommer nok bare til å gå oppover her i gården.. Fikk en gutt i september så det blir to tette...gruer meg litt til det ja..har en mann som jobber borte og syns det er tungt nok nå når jeg bare har en..men du satser på jo på 3 tette! Så da må jo fodelene overstige ulempene Pesonlig så liker jeg å gå gravid. Noen sier jo at når man får gravidmage så er det den eneste gangen i livet en jente ikke holder inn magen sin
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Ja jeg hater (huff et sterkt ord - kanskje misliker er bedre) det faktisk. Kjenner også at det blir tyngre og tyngre for hver graviditet. Særlig tungt er det når en har andre barn som fortjener masse oppmerksomhet, men det går nå på ett vis. Gleder meg til det hele er over jeg. Så får de mammaen sin frisk og rask tilbake. Har nemlig aktive unger som er med på fotball, håndball, turning, musikkskole m.m Den "første puljen" med barn ( 3 ), fikk vi også tette, ca 17-18 mnd mellom dem. Hun største blir 11 år i år, og så følger de under der. Så vi er godt vant med tette barn, og angrer ikke på det! De har det så flott sammen, leker og koser seg. Fordelene overstiger absolutt ulempene!! Kan nok forstå at det er tungt for deg om du har en mann som er mye borte, men du skal se at det ordner seg. Her i huset er hovedfokuset ungene, så kommer alt annet i annen rekke. Alt til sin tid som jeg sier. Heldig er du som liker å gå gravid, da kan dere jo få 10 stk ihvertfall. Har dere tenkt på antall, eller tar dere det som det kommer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå