Gjest Tale30 Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Jenta mi på 6 mnd har blitt helt ekstrem. Hun har alltid reagert på lyder, men nå skal det ingenting til før hun må finne ut hvor det kommer fra. Dette resulterer til at hun blir veldig rotete ved puppen. Hun spiser, og hvis så mye som kvist knekker utenfor slipper hun umidelbart puppen og ser seg rundt for å finne ut hva det var. Hun kan også ligge og spise for å reise seg opp i sittende for å få tak i fjernkontrollen som ligger på sofaen. Er dette vanlig, eller er hun litt hyper? Hun er vel forhåpentligvis bare nysgjerrig av natur..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Mange som er sånn da. De blir liksom opptatt av det som finnes rundt seg, og ikke puppen. Kan være slitsomt, selv måtte jeg en periode amme i et mørkt soverom!! Gir seg etterhvert. Men man blir jo aldri ferdig med måltidene i den perioden.. Hun er nok helt vanlig, men alle barn er jo forskjellige
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Jeg bruker ti minutter på å "tvinge " henne til å suge seg fast, masse grinig og protestering.. Så når hun først begynner skal det ikke mere til at hun får øye på fjernkontrollen eller hører en lyd e.l før det igjen må minutter med "tvinging" til.. Så.. Bytter gjerne med deg!
Tøvsjura Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Utrolig godt å høre at jeg ikke er den eneste som sliter med dette ;-) Har en datter på snart 6 mnd som er likedan, det er blitt et mareritt å amme for hun blir så lett distrahert. Heldigvis er det 1000 x lettere å amme om natten!
Gjest Tale30 Skrevet 4. juli 2009 #5 Skrevet 4. juli 2009 Godt å høre at vi er flere Ikke så rart da, tenk hvor mye nytt de ser hver dag.. alt er superspennende
Gjest Skrevet 4. juli 2009 #7 Skrevet 4. juli 2009 Adrian er og sånn!! Kjempe nyskjerrig,spesielt på hunden her hjemme,han har blitt veldig opptatt av den!
Gjest Skrevet 4. juli 2009 #9 Skrevet 4. juli 2009 ja sikkert adhd....har nok ikke noe med at de er nye i verden og er nyskjerrige på hva som skjer rundt dem!
Gjest Tale30 Skrevet 5. juli 2009 #10 Skrevet 5. juli 2009 Det var nok et forsøk på å harselere med at jeg fremsto som en middels hysterisk mamma som ikke fattet at barn er født til å være nysgjerrige
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #11 Skrevet 5. juli 2009 Hehehehehehe :) Men sånn seriøst,det blir litt stress å amme når de er så nyskjerrige synes jeg! Om jeg skal ut på noe med lillegutt,så føler jeg bruker åresvis på å komme meg ut døra,for han bruker SÅÅÅ lang tid på å spise!!
Gjest Tale30 Skrevet 5. juli 2009 #12 Skrevet 5. juli 2009 Ja, helt enig. Og det er vanskeligere med offentlig amming syns jeg. Når hun er "koplet på" går det jo an å være diskret, men når hun hele tiden slipper puppen for å følge med på ting hopper jo hele stellet frem og tilbake før jeg får sukk for meg..
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #13 Skrevet 5. juli 2009 Akkurat som jeg skulle skrevet det selv!! Men jeg er såå glad han tar litt vann på flaske nå,tar alltid det med meg ut og en sånn fruktmos ting,pleier ikke å være så lenge ute om gangen nå i varmen,hverken jeg eller Adrian liker det fortiden... Heter du forresten Tale? Jeg kjenner ei annen som heter det,synes det er så fint navn!
Gjest Tale30 Skrevet 5. juli 2009 #14 Skrevet 5. juli 2009 Jeg heter ikke Tale nei. Tale er det navnet som jeg alltid har ønsket meg til barnet mitt hvis jeg fikk jente, men så møtte jeg en mann som definitivt ikke var Tale-tilhenger Jeg hadde også Vanja som favorittnavn, men da jeg bodde i Paris fant jeg ut at det er et fransk bind-merke som heter Vanja, så da mistet jeg på en måte lysten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå