Meandmyprincess Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Jeg fikk en mail fra color line i går om at nå nærmer det seg mitt 2døgns cruise med dem.. Skjønte jo ingenting, men kom så på at jeg for litt siden hadde tenkt å bestille, la inn personopplysninger ,men ombestemte meg å avbrøt bestillingen.Altså, jeg har IKKE betalt med kort og har heller ikke mottatt noe reisebevis/bekreftelse.. Har jeg allikevel en bestilling "inne" da?? Noen som har opplevd lignende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå