Gjest Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Var veldig vondt egentlig hehehe,..Så jeg håper at den dumme appelsin huden blir litt bedre! Nå de neste timene kan jeg forvente meg blå/gule/svarte lår og rumpe hehe,godt jeg skal på stranden!
Gjest Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 hehe,sant så sant Ser rett og slett ut som jeg har fått juling haha! tror jeg går på stranden i morgen heller jeg eller da har det nok blitt verre...hmmm....jaja,har det greit nok her på terrassen min jeg
Gjest Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Jeg har faktisk hatt lyst til å prøvd kopping i mange år, hvor har du fått gjort det? Var det veldig, veldig vondt.... Men jeg venter til høsten altå..... Husker koppebildene bildene av Gweneth Paltrow gikk som en farsått. Hun sa at hun ike tenkte over at hun hadde tatt kopper den dagen og derfor ikke tenkt da hun kledde seg for en tilsteldning på kvelden.
Gjest Skrevet 4. juli 2009 #5 Skrevet 4. juli 2009 Det var ikke så vondt som jeg trodde. Men hun sa at desto mer appelsin hud man har,desto vondere gjør det. Jeg har en hel del selv,og skal innrømme at når hun koppa på siden av lårene,så fikk jeg lyst å sparke til hun hehe Jeg kommer til å gjøre det igjen,og man gjør jo ikke ting 2 ganger som var ekstremt vondt liksom hehe. Jeg gjorde det her i stavanger,på hud,han og henne. Egentlig er det en time første gang,men hun ville bare ta en halvtime første gangen itillfelle jeg synes det var veldig vondt. Jeg synes at det allerede har minska masse appelsinhud!! men det kan jo godt være jeg innbiller meg det da hehe
Elin snart mamma til 3 Skrevet 4. juli 2009 #6 Skrevet 4. juli 2009 åhh jeg har gjort det på ryggen for å løse opp stive muskler. ubehagelig i det hun holdt på , men etterpå var det deilig hadde et sammehengende blåmerke da fra ene skulderen , ned til korsryggen og opp på andre skulderen kjærsten lo godt den kvelden gitt. Tror jeg skal prøve litt kopping igjen for det hjalp mye her. Hvis jeg er ekstre tøff skal jeg be hun koppe lårene gitt
Monajenten Skrevet 4. juli 2009 #7 Skrevet 4. juli 2009 Er det dyrt? Hvor mange ganger bør man gjøre det?
Gjest Skrevet 4. juli 2009 #8 Skrevet 4. juli 2009 Noen trenger 2 behandlinger,mens andre 10...kommer helt ann på personen. Betalte 370 for en behandling jeg,eller,for meg var det gratis siden jeg hadde fått gavekort hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå