Gå til innhold

Gul/grønn utflod..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager det ekle spørsmålet mitt, men jeg har de siste dagene fått grønnlig utflod som har økt i mengde.. Noen som vet hva det kan komme av? Jeg har også fått mer kynnere i det siste..kan det ha en sammenheng? Er 35+0 i dag. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slimproppen? Mulig det er den som har begynt å gå, den kan gå over mange dager. Dette trenger ikke å være tegn på at fødselen er nært forestående da, men du er jo nærmt temrin etterhvert, så godt mulig det er den.

Skrevet

Okei, visste ikke at den kunne være sånn.. :) Tusen takk for svar, Alva! :)

Skrevet

Det merka jeg oxo da jeg tørka meg etter jeg hadde vært på do. satt igjen en liten gul/brun slimklomp på papiret. Er det oxo slimpropp da eller?

Skrevet

Hei!

Jeg har gulhvit utflod hver enste dag det er helt normalt. men jeg vet et grønn betyr infeksjon!!!!!!obs

Skrevet

Heisann!

Jeg fikk grønn utflod rundt uke 20, samtidig som jeg fikk tak i magen som til tider var vonde. Ble sykmeldt 50% og fikk konstatert sopp etter å ha tatt bakterieprøve. Ble bra etter canesten-kur. Er nå i uke 34 og ikke hatt antydning til noe av dette. Kan det være sopp?

Skrevet

Hm..det vet jeg ikke? Det har ikke klødd eller svidd noe slik som det har gjort de andre gangene jeg har hatt sopp..er liksom helt "uforstyrret" såvidt jeg merker, bare annen farge og konsistens enn det er til vanlig på utfloden.. Merker man sopp dårligere når man er gravid da? Er det noe som kan gi utslag på urinprøve?

Skrevet

Dert trenger ikke nødvendigvis bety noenting. Jeg hadde det i forrige svangerskap, men fikk beskjed om at det ikke var noe å bekymre seg for siden jeg var gravid. (Hadde jeg ikke vært gravid hadde de trodd det var en infeksjon...)

Om du mistenker sopp så skader det ikke med en canestenkur:) (Jeg merker sopp veldig godt når jeg er gravid)

Skrevet

Det jeg også tenkte, jeg ville vel ha merket det om det var sopp..pleier jo ikke å være så enkelt å unngå å merke det! :) Takk for svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...