Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har har hatt litt vondt i ryggen til og fra til nå i svnagerskapet. Også litt murring i magen. Men jeg hadde håpet at det snart skulle gi seg.

Jeg har nettopp kommet over i 2 trimester.

Noen som har opplevd det i 2 trimester?

Jeg har lest at det er ganske vanlig i 1 trimester, men har ikke lest noe om det i 2 trimester.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke generelt vondt i ryggen, men plutselig hogger det til bak der, rett over rompa, spesielt når jeg reiser meg osv.

Har småvondt i magen innimellom, men ikke plagsomt. Er i uke 19 nå.

Skrevet

Jeg hadde fryktelig vondt i ryggen i går + murringer i magen,har hatt vondt i ryggen tidligere i 2 Trimester også,men ikke så grusomt som i går.+ at jeg hadde murringer i magen også da..

Må innrømme jeg ble ganske bekymret,og satte inn et innlegg her,fikk ikke noen svar..Det kom veldig brått,og pågikk i ihvertfall et par timer eller noe.Gikk heldigvis bra,babyen sparker som bare det og har det bra:).

Jeg er straks 28 uker på vei,på søndag..

Skrevet

Denne gang har jeg gått med ryggsmerter og murringer helt siden EL. Ryggsmertene er ganske konstante, og murringene kjennes nesten som menssmerter i flekkene... jeg er i 20. uke nå, og det kjennes ikke ut som det har tenkt å gi seg enda.. Kanskje det er hormonelt? men tror nok desverre ta det er helt normalt i 2. og 3. trimester også- ikke bare i 1.

Skrevet

Er uke 20 nå med nr 3 (på 4 år) og har hatt masse murringer og ryggsmerter denne gangen. I dag har jeg vært bekymra faktisk men babyen sparker som bare det så regner med alt er ok. Har hørt at det er normalt å ha mer murringer og slikt for hvert svangerskap også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...