Gå til innhold

Hvor varmt er det hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her hos meg er det 27 grader..

Begynt å bli extremt lei denne varmen :0/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå er det vel ca 22 grader her i Oslo. Og helt skjønt syns jeg i forhold til alle de dagene med over 30 grader!!!

Skrevet

Her i Tromsø er det overskyet og mellom 7 - 9 PLUSSGRADER =)

Ah, vi liiiker sommeren :/

Fare for regn er her også...

Skrevet

Ca 7 plussgrader her akkurat nå...brr..fryser!!

Skrevet

I dag er jeg ikke sikker, men i går var det 31,8 grader her og vindstille med sol fra helt blå himmel. Det var _grusomt_ varmt! Har en strand med sjø her hvor vannet aldri blir vvarmere enn 8 grader, og til og med det vannet føltes bare svalt i går og ikke iskaldt, hehe... Ble en del dukkerter i de timene vi var på stranden med ungene.

Skrevet

Nu e det 11,2 grader og det skal bli godt å legge seg i kveld.. ;o)

Men, du store alpakka hvor varmt det har vært her i de siste ukene, ikke en dag under 30 grader i skyggen.. Og det er snakk om nord trøndelag her..

Misunner deg Alva, klarer ikke å komme meg ned til stranda, enten så må jeg sitte inne med vifta på full styrke eller kjøle meg ned med hageslangen/dusjen..

Skrevet

Vi kan kjøre helt ned, bare 20 meter å gå (vagge ;-)) og derifra bare få meter ut i vannet, og når vannet er så kaldt så holder en dukkert lenge osm avkjøling! ;-)

I dag har jeg bodd foran viften, mannen har tatt med seg guttene på tur, deilig med en solfri dag!

Skrevet

klarer ikke å gå 20 meter en gang, langt mindre å sette meg ned på sanden..

Du får ta en dukkert for meg ;o)

Skrevet

Nå skal det jo bli regn og kaldere, så spørs når neste strandbesk blir, men skal huske på det ja :-) Uff, stakkers deg som ikke klarer 20 meter! Jeg sliter med mye smerter jeg også og har vondt for å gå, men jeg klarer i det minste å gå langsomt, heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...