Smarties 06.08.09 Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Her hos meg er det 27 grader.. Begynt å bli extremt lei denne varmen :0/
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Akkurat nå er det vel ca 22 grader her i Oslo. Og helt skjønt syns jeg i forhold til alle de dagene med over 30 grader!!!
Marsmammaen:) Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Her i Tromsø er det overskyet og mellom 7 - 9 PLUSSGRADER =) Ah, vi liiiker sommeren :/ Fare for regn er her også...
Cupcake! Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Ca 7 plussgrader her akkurat nå...brr..fryser!!
Gjest Skrevet 4. juli 2009 #5 Skrevet 4. juli 2009 I dag er jeg ikke sikker, men i går var det 31,8 grader her og vindstille med sol fra helt blå himmel. Det var _grusomt_ varmt! Har en strand med sjø her hvor vannet aldri blir vvarmere enn 8 grader, og til og med det vannet føltes bare svalt i går og ikke iskaldt, hehe... Ble en del dukkerter i de timene vi var på stranden med ungene.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 4. juli 2009 #6 Skrevet 4. juli 2009 Nu e det 11,2 grader og det skal bli godt å legge seg i kveld.. ;o) Men, du store alpakka hvor varmt det har vært her i de siste ukene, ikke en dag under 30 grader i skyggen.. Og det er snakk om nord trøndelag her.. Misunner deg Alva, klarer ikke å komme meg ned til stranda, enten så må jeg sitte inne med vifta på full styrke eller kjøle meg ned med hageslangen/dusjen..
Gjest Skrevet 4. juli 2009 #7 Skrevet 4. juli 2009 Vi kan kjøre helt ned, bare 20 meter å gå (vagge ;-)) og derifra bare få meter ut i vannet, og når vannet er så kaldt så holder en dukkert lenge osm avkjøling! ;-) I dag har jeg bodd foran viften, mannen har tatt med seg guttene på tur, deilig med en solfri dag!
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 4. juli 2009 #8 Skrevet 4. juli 2009 klarer ikke å gå 20 meter en gang, langt mindre å sette meg ned på sanden.. Du får ta en dukkert for meg ;o)
Gjest Skrevet 4. juli 2009 #9 Skrevet 4. juli 2009 Nå skal det jo bli regn og kaldere, så spørs når neste strandbesk blir, men skal huske på det ja :-) Uff, stakkers deg som ikke klarer 20 meter! Jeg sliter med mye smerter jeg også og har vondt for å gå, men jeg klarer i det minste å gå langsomt, heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå