Gjest Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Er helt tett i det ene øret og hører dermed veldig dårlig. Tror det må være ørevoks. Har vært forkjølet noen uker. I går kjøpte jeg Revaxør på apoteket, hadde i og skylte etterpå, ingen bedring. Prøvde derfor Revaxør over natten + skylling i dag tidlig slik det står i bruksanvisningen, men fortsatt like tett. I morgen tidlig drar vi på ferie, til en hytte som ligger øde til og skal være der over 1 uke. Så nå lurer jeg på om jeg skal dra på legevakten for råd, men samtidig føles det litt dumt å oppsøke legevakt for en relativt liten ting. Men det er ganske slitsomt å ikke høre noe på det ene øret. Noen gode råd?
Lille Bell Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Jeg var plaget med det samme i vår etter en bihulebetennelse. Jeg gikk på antibiotika og prøvde i tillegg alt fra apoteket som skulle hjelpe mot tett øre. ingenting hjalp før jeg fikk et tips om å helle olivenolje i øret ved leggetid og la det virke natten over. Etter to kvelder med olje i øret, ble jeg god som ny : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå