Lovemelikeyoudo Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 er så utrolig sliten om dagen, har ferie, men det er jo travlere enn å jobbe....gravid i 6 mnd og er mye slitnere om morgenen enn jeg er om kvelden når jeg legger meg...
Medium fikk guttebass Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Du kan trøste deg med at varmen straks er over for denne gang. )
meg & to små vampyrer Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Jeg vet hvordan du har det! 18 dager til termin, guttungen på 3 har ferie, mannen jobber, varmen knekker meg og meg og han på 3 blir bare sittende inne pga begrensa muligheter og null krefter. Selvfølgelig engasjerer jeg besteforeldrene for guttungen der jeg kan, men de er jo konstant på ferie selv, så ikke så gøy det her (hverken for meg eller han med alle kreftene her hjemme). Nå har jeg begynt å våkne med kvalme og utslitthet allerede fra morgenen av hver morgen. ikke noe gøy. ikke MIN supersommer akkurat.
erteposen + 4 Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 All sympati med bege to. Har 3 uker til termin selv, og orker ingenting. I dag, siden mannen min er bortreis, ringte naboene på og tok med guttene mine på stranda. Snakk om heldig gravid!!! De må kjøre i tre puljer. Fantastisk gode naboer, og mannen i famiilen har ordnet seg med en fridag om fødselen her i huset gjør slik at mannnen min ikke kommer seg hjem til barnevakten skal på jobb selv. Noe positivt i varmen:)
meg & to små vampyrer Skrevet 4. juli 2009 #5 Skrevet 4. juli 2009 Det var utrolig snille naboer du har erteposen!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 4. juli 2009 #6 Skrevet 4. juli 2009 Varmen tar knekken på meg også, og jeg fødte 25 april! Hadde ALDRI orket å gå høygravid i denne varmen, jeg sleit i april også jeg da... Svetta som en gris på slutten... ;/ Så det blir nok vårbarn neste gang også tror jeg ja... Hvis det blir en neste gang da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå