Gå til innhold

Fler som ikke får sove??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, våknet halv seks i morges....har ikke klart å sovne om igjen. Tror det er varmen og sola som gjør det! Deilig med sol og sommer altså, så absolutt...sola står opp på soveroms sia våres og varmer opp hele rommet tidlig om morningen. Nå orket jeg ikke ligge lenger. Godt å ha noen timer morgenstund for seg selv før resten av familien våkner;) Kan men ligge på sofan å lese litt nyheter og surfe rundt på slike baby sider, det er digg det også:) Snart kommer vel barna for å okkupere Tv for en stund, hihi. Kanskje man skal dra til byen på salg, å kjøpe noe til den lille,fra de åpner for så gå å bade litt senere? Tror jeg ordner meg på det jeg!

Først en deilig familie-frokost!

Ha en strålende dag allesammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Jada det er flere av oss. Det er heldighvis ikke så varmt på soveromet idag, men våknet kl 5 og måtte tisse......pleier vanlighvis å få sovne igjen, men det klarte jeg ikke idag. lå å vrei meg til 6.30, men da orket jeg ikke mere.

Hørtes utrolig koselig ut med familiefrokost og shopping på morningen. Gleder meg til å bli en liten familie jeg nå. Er foreløpig bare meg, samboeren min og katten.

Men om 105 dager har den lille forhåpentlighvis kommet ut:-)

Håper du får en super dag! Nyt stillheten litt på sofaen og kos deg med familie frokosten etterpå:-)

Skrevet

Kjedelig å ikke få sove når det er behov for det. Jeg har ikke plager med å få sove. Vi invisterte i varmepumpe for 3 år siden, og den er vi blitt veldig glad i. Den gjør det så kjølig og godt på disse varme dagene, og gjør det godt og varmt på de kalde vinterdagene:-)

Godt du tenker så positivt når du er oppe tidlig, og benytter tiden alene så godt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...