Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Når jeg ser henne, føler jeg en kjærlighet jeg vanskelig kan beskrive. Jeg føler at hun er som en søster for meg, og jeg er så glad for at hun er i livet mitt! Jeg er kjempeglad i henne, rett og slett! Jeg klemmer henne hver gang vi møtes, og vi snakker på telefonen ofte. Jeg er fadder for et av hennes barn, og hun for et av mine. Vi har aldri kranglet, aldri vært uenig. Vi snakker om alt, og vet alt om hverandres liv. Vi har kjent hverandre i flere år, og jeg føler meg rik fordi jeg har henne som svigerrinne og venninne. Jeg blir trist av å lese innlegg der noen av dere hater familiemedlemmene deres. Hvordan føles det å møtes i familieselskaper? Det må da bli en trykket stemning? Jeg synes det høres trasig ut. Sånn har vi heldigvis aldri hatt det i vår familie.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Åh, så kjekt å høre! Blir skikkelig misunnelig egentlig... Jeg har ikke et så nært fohold til NOEN lengre.. Du er kjempeheldig! =)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Venner er familien man ikke visste man hadde før man traff dem. Eller noe sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå