Gå til innhold

Invitasjon til bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du skulle gifte deg... Ville du invitert dine søskens barn i bryllupet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det skulle vært barn i bryllupet:-)

Skrevet

Ja, definitivt. Men så har jeg bare en søster, og hvis hun hadde hatt barn hadde jeg garantert hatt et veldig nært forhold til de barna.

Da jeg og min mann giftet oss, inviterte vi slektninger til og med søskenbarn/fettere/kusiner, men alle fjerne slektninger ble invitert uten barn. Likevel ble det en del barn da feks. min manns (og nå mine) 3 nieser var brudepiker, i tillegg til at jeg har søskenbarn som strekker seg aldersmessig fra da 3 år til da 45 år... Så det ble en god mix. Ellers var alle andre gjester invitert uten barn.

Skrevet

Ville ha invitert alle inviterte med barn, eller alle uten barn... Om man velger å ha "voksenbryllup" eller "familiebryllup" får være opp til hver enkelt...

Skrevet

Ja, i alle fall om mine egne barn skal og vi legger opp til at barn skal delta. Vi har vært i flere bryllup som er for voksne, og der parets barn er de eneste som er der før de blir hentet av barnevakt.

Skrevet

Da vi giftet oss valgte vi å ha uten barn fordi vi mener at bryllup er en voksenfest. Ellers så blir det fort til at ungene løper rundt og herjer og skriker og ødelegger stemningen og forstyrrer under taler. Mulig jeg er ego, men dette var faktisk VÅR dag, og vi ville ikke at ungers herjing og forstyrrelser skulle ødelegge for oss. Datteren vår som da var 1 år var med i kirken og under begynnelsen på middagen, men da hun ble sliten og utålmodig tok barnevakten over (som satt parat på hotellet der selskapet var og ventet på å bli tilkalt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...