Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Jeg har gjort det slutt med kjæresten min som jeg har barn med flere ganger men på en eller annen måte klarer han å overbevise meg om å prøve igjen.Jeg har egentlig ikke så lyst men går med på det hver gang.Mye pga jeg syns synd på han+barnet vi har sammen men er selvfølgelig glad i han enda selv om vi ikke fungerer så godt sammen.Da han var offhore hadde jeg sex men exen.Da han kom hjem fra offhore merka han at noe var galt.Jeg sa at jeg hadde rota med en annen.Han spurte videre om vi hadde hatt sex og jeg svarte han ikke.Han hyperventilerte av panikk.Han begynet å slå hardt på sofaen å la seg i fosterstilling men hans pusta tungt ukontrollert.Jeg ble redd!Jeg gikk bort til han å sa at jeg ikke hadde ligget med exen men at jeg hadde dårlig samvittighet.Han reiste seg opp holdt meg fast inntil seg mens han takket gud å sa at han hadde klikka hvis jeg hadde hatt sex med enn annen.Han truet med at han ville tatt selvmord.Hva skla jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Du skal slutte med å leve et dobbeltliv for det første. Akkurat nå lyver du for deg selv, eksen og denne mannen som er far til barnet ditt. Du må bestemme deg for hva du vil. Å leve sånn som du gjør nå er galt! Du spør oss, fremmede mennesker, hva du skal gjøre. Vel, du vet vel svaret selv. Egentlig. Vi kjenner deg jo ikke engang. Å rote med andre mens man er sammen med noen, det fører ALDRI noe godt med seg. Da får du heller leve som singel.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Dette er feil forum hvis du ikke vil bli dømt nord og ned! Men jeg synes at du får ta steget videre, og finne ut av hva du vil. Hvis du forteller om sidespranget ditt nå, vil du kun lette din egen samvittighet, det er ingen fordel for mannen din å høre på det. Men finn ut av hva du vil, så du ikke fortsetter i samme spor. Hilsen en som har vært gjennom det samme som deg - på begge sider av bordet!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Du er falsk overfor en mann som elsker deg, du fortjener han ikke! Slutt med ditt dobbeltliv, slutt å lyve for deg selv og barnefaren! Du knuser hans verdighet, og da ødlegger du også for dine barn...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Jeg tror jeg var utro pga at jeg kunne.Ville bevise for meg selv at jeg at jeg ikke er bunnet til en mann som jeg føler jeg aldri kommer fra.Som jeg er glad i men ikke elsker.Jeg har hvert ærlig om alt,både mine tanker og manglede føleleser men han nekter tro på det jeg sier å klarer trollbinde meg gang på gang.Vi var fra hverandre i ca 6 mnd og eneste han gjorde var mure seg inne slå av tlf.Alle var redd for hva han kunne finne på å gjøre med seg selv og jeg er faktisk redd at han kommer til å havne i en dyp depresjon å i verste fall ta livet sitt.Ansvaret og presset ligger på mine skuldre!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 Jeg er fult klar over at det jeg gjorde er ikke rett mot han!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 Jeg forteller deg det som en annen også har sagt: dette er feil forum. Her inne elsker syke mennesker å rakke ned på andre. Ikke les her inne, finn ut av hva du vil, og gå videre med livet ditt. Gjort er gjort, du kan ikke endre det, og du bare sårer mannen din om du forteller.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #9 Skrevet 4. juli 2009 Takk:=) Jeg trenger bare å et par råd om hva jeg skal gjøre videre.Jeg vet hva som er rett og galt men det er så sinnsyk vanskelig gjøre det slutt med han når han hele tiden minner meg på hvor lite livet hans vil bety uten meg.Det gjør at jeg føler meg fanget!Han blir svak i mine øyne da gjør jeg dumme ting!Betyr ikke at det er rett av meg!De aller fleste syns at det er deilig ha en patner som syns at livet er null verd uten dem men for meg er det verste jeg vet.For et press! Jeg vet at at jeg får mye kritikk når jeg skriver ang dette på forumet her men jeg fortjener det sikkert.Tar meg ikke veldig nær av det selv om jeg selvsagt kjenner det litt:=(
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #10 Skrevet 4. juli 2009 Nei, feil. Du har ike vært ærlig. Slutt å lyve. Slå opp igjen, men denne gangen for godt, da. Om det er det du virkelig føler er rett. Du løy jo, fordi du hadde jo hatt sex. Men sa at du ikke hadde hatt det. Du har ikke ansvar for denne mannen, og hva han evt gjør. Men du har ansvar for dine egne handlinger! Og en ting til: Du sier du er glad i han, men elsker han ikke. I alle dager! Det er da å være glad i en mann som gjør at man er sammen med folk! Jeg er glad i min mann, og er derfor sammen med han. Elsker jeg han? Tja. Si det. Jeg er glad i han. Og det er egentlig nok. Jeg ligger iallefall ikke med andre mannfolk, og hadde jeg gjort det, var jeg jo utro. Det går an å avslutte et forhold før man innleder et nytt. Du får bestemme deg for hva du vil, og ta en avgjørelse. Uten å tenke på om han kommer til å ta livet sitt. For det gjør han ikke uansett. Du sier jo at du har slått opp med han mange ganger før.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #11 Skrevet 4. juli 2009 anonym 01:59, det er ikke å rakke ned på henne å si at det er galt å være utro. Hun vet jo det selv. Men det hun har gjort i tillegg til å være utro var jo å si at hun ikke var det. Derfor sliter hun nå med dårlig samvittighet. Hun får enten si alt til han, og se hva som skjer, eller gå sin vei, og starte på nytt et annet sted, og leve med det hun har gjort. Uansett kommer hun til å slite med samvittigheten. Jeg foreslår å legge alle kortene på bordet, og se hva som skjer. HI, du må virkelig ta et oppgjør med deg selv. Hvis du fortsetter å lyve, blir det bare enda mere krøll.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #12 Skrevet 4. juli 2009 Dette forumet ynder å fortelle folk selvfølgeligheter. Denne gangen forteller dere henne at hun har vært utro, med alt det innebærer Vet du hva?: HUN VET DET!!!^¨ Kom med KONSTRUKTIVE tilbakemeldinger i steden. Legge korta på bordet for en mann som er suisidal??? Hva tenker du med??? Og hvis hun allikevel vil ut av forholdet, behøver hun vel ikke å gjøre det værre for han enn nødvendig`? Lykke til, du. Det ordner seg alltid, før eller siden.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #13 Skrevet 4. juli 2009 Hun VET det, men VET du hva? Hun kom hit og spurte HVA SKAL JEG GJØRE? NOEN AV OSS ER FAKTISK IMOT UTROSKAP, SKJØNNER DU. Og da farges svarene av nettopp DET!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #14 Skrevet 4. juli 2009 Hun får rusle ut av forholdet, da. Fra en suicidal mann. Ja, det var lurt!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #15 Skrevet 4. juli 2009 HI, du har FLERE GANGER gjort det slutt, sier du. Mannen har derfor taklet flere brudd fra din side. Ikke rart mannens nerver er tynnslitte! Enten blir du ved hans side, og ordner opp dere imellom, ellers får du en gang for alle avslutte forholdet deres. Du roter for mye med følelsene til denne mannen som du jo sier du er så glad i. Hvis du er glad i han, får du jammen begynne å oppføre deg voksent nok til å arbeide deg igjennom et brudd eller å bli ved din lest. Ikke rart han ligger i fosterstilling og gråter sånn som han har måttet gjennomgå lenge, om du har slått opp gang på gang. Tenker du på hvordan det faktisk føles for han??? Og så forteller du han at du har rotet med en annen; eksen din! Ikke rart i det hele tatt at han er et vrak nå. Jeg synes du skal vente litt til det roer seg, og ta et oppgjør med deg selv. Kanskje bør dere gå til familieterapi, selv om dere skal gå fra hverandre på sikt. Dere har jo tross alt et barn sammen, så det er ikke bare dere to som skal taes hensyn til.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #16 Skrevet 4. juli 2009 Spør han om tilgivelse. Så føler du deg så mye bedre etterpå.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #17 Skrevet 4. juli 2009 Jeg forstår at folk dømmer meg men dere er litt trangsynte også! Selv om det er jeg som har har hvert utro betyr ikke det at det ikke finnes grunner for det.Jeg orker ikke gå inn på det her men problemet er at jeg er redd for han.Han er så svak! Jeg prøvde jo være ærlig men ble redd når han reagerte som han gjorde.Han klikka helt ! Dagen etter skreiv jeg at jeg ville være alene å trengte å samle tankene mine men hvem ringte meg ca 70 ganger å dukket opp på terassen min å slo seg ned å lata som ingenting mens jeg hadde besøk.Vi pleier ikke være fra hverandre lenge om gangen pga han ringer å griner å blir desperat.Han reagerer med sjokk hver gang,later i hvertfall slik.Jeg har ALDRI tatt intiativ til å bli sammen igjen, det er det han som stresser med- å på en eller annen måte får til.Jeg sier hele tiden at jeg ikke orker å leve i et forhold der det er småkrangel hele tiden,Der jeg føler usett av han,der jeg forandrer personligheten min blir grinete og sur.Jeg klarer heller ikke såre deg en gang til.Det er mine ord hver gang! Det er så synd at jeg må bli skikkelig uvenner med han hvis han skal gi meg fred!Å det tar lang tid å mye energi og krefter fra begge to. Ja det går utover barnet når vi ikke er sammen.Da får han en pappa som murer seg inne foran dataverden,som ikke en gang gidder hente sønnen sin pga han føler seg nedfor å tiltaksløs. Jeg har hvert så ærlig som jeg kan i denne situasjonen,han hadde ikke takla sannheten og jeg ønsker ikke å såre han mer enn jeg må.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #18 Skrevet 4. juli 2009 Her skal du få et konstruktivt råd fra meg: Kom deg tilbake til skolen og bruk litt mer tid på leksene dine. Du har skremmende dårlige skriveferdigheter, og det er pinlig for barn som har foreldre som ikke kan skrive på barneskolenivå engang. Moralen din taler for seg seg selv. Du vet godt hva som er rett og galt, og kan fatte en avgjørelse deretter.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #19 Skrevet 4. juli 2009 Ja jeg vet at jeg dårlig å skrive!Faktisk ganske flau over det også men gidder ikke å la det stoppe meg når jeg har noe på hjerte.Takk for et konstuktivt råd men jeg går allerede på skolen.Heldigvis får jeg toppkarakkterer til tross for mine dårlige skriveferdigheter;=),de tar heldigvis hensyn til at flere har massevis av skrivefeil....det er liksom ikke det som er poenget! God morgen!:=)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #20 Skrevet 4. juli 2009 Da er du ikke under høyere utdanning, antar jeg? Dårlige skriveferdigheter spiller stor rolle på det nivået, slik at det ikke er mulig å oppnå toppkarakter i slike tilfeller... Flott at du gjør det bra på skolen! Ha en god morgen du med! =)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #21 Skrevet 4. juli 2009 Til dere moraliserende skrikekråker som svarer her inne: vi vet ikke nok om det som er mellom disse to til å kunne dømme. Slik er det etter min mening nesten alltid her, man remjer og dømmer og er sarkastisk i stedet for å oppføre seg nogenlunde voksent. Til HI: jeg tror faktisk du har en mann som bruker alt han kan for å holde på deg i en så stor grad at han er villig til å true med selvmord hvis du forlater han. Dette er IKKE normal oppførsel! Jeg vet ikke hva han sier for å overtale deg til å gå tilbake når du har gjort det slutt, men gjetter på at det varierer og at du nærmest føler deg manipulert til å gå tilbake. Han virker på det du forteller som en veldig avhengig og umoden person. Det kan være at han har en personlighetsforstyrrelse. Vet du noe om hans tidligere forhold? Har det vært like vanskelig å avslutte dem? Å velge (for det gjør han) å sitte foran dataen og ikke hente ungen er i beste fall umodent. Har han en personlighetsforstyrrelse, kan sånne ting være nettopp uttrykk for det.Tror du prøver å "løse" en vanskelig situasjon gjennom å være utro. Du vet selvfølgelig selv at dette er en dårlig løsning, det trenger ingen fortelle deg. Tror du må se på hele forholdet og på hva som gjør at du egentlig vil gå fra han, men ikke gjør det likevel. Det er i hvert fall ikke dårlige skriveferdigheter som har fått deg dit du er..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #22 Skrevet 4. juli 2009 Synes ikke du skal være sammen med ham. Du sier jo selv at du egentlig ikke har lyst, så da blir det helt feil ovenfor dere alle!!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #23 Skrevet 4. juli 2009 Har du store problemer med deg selv eller???? Personer som rakker ned på andre slik du gjør, pleier ofte å ha det.. Føles det godt i mammahjertet, eller?? Tenk hvis det er dine barn/barnebarn som en dag blir mobbeofre pga dårlige skriveegenskaper..Hva skal du da si??Hva kan du da gjøre? Ingenting!! For i din verden er dette tydligvis slik det skal være?? Til HI; er du sikker på at du vil miste denne mannen da?? Kan det være en mulighet for at du er mer glad i han enn det du tror? Bare at du vet så alt for godt hvor du har han? Hva hvis han går og finner ei ann ei? Ville det vært greit for deg Har en følelse at du bryr deg mer om han enn du vil innrømme og er klar over selv
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #24 Skrevet 4. juli 2009 Å! Nei, men da får hun leve resten av livet med han fordi han truer med å ta livet av seg, da. Ja, det var lurt!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #25 Skrevet 4. juli 2009 Dust. Alle er imot utroskap. Kunsten er å kunne se forbi det, og gi konstruktive råd NÅR DET FØRST ER GJORT: Stakkar deg, 02.41. Du har sikkert høy utdannelse...NOT!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå