Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Eller la henne være i fred, - hun jobber på mitt barns avdeling?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Kommer ann på hvor nært forhold dere har det, jeg har ikke et så personlig forhold til de ansatte i bhg at jeg hadde sendt sms, men hadde såklart kondolert hadde jeg treft henne og snakka med de andre ansatte i bhg om det og helle bedt de kondolere kanskje? Blei veldig usikker når jeg skreiv nå, men hvis du har mobilnr hennes setter hun sikkert pris på oppmerksomheten, og en sms er ikke så påtrengende som om du hadde ringt! Grunnen til at jeg ikke hadde sendt sms er rett og slett at jeg ikke har private mobilnr til de ansatte i bhg.
du og jeg og vi to Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Jeg har ikke på langt nær så personlig forhold til de i barnehagen at det ville føltes naturlig, men der er vi sikkert forskjellige. Kjennes det naturlig, så skader det jo ikke, ellers kan du jo sende et kort til avdelingen, så ser hun det etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 hadde snakket med de andre som jobbet der- og gått sammen med resten av foreldrene og sendt en kondolansehilsen- feks med blomster.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Ja, jeg synes det virker mer passende. SMS er litt rart i sånne situasjoner - synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå