Gå til innhold

Jeg vil så gjerne samsove med jenta mi på 14 mnd :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker henne så høyt, og etter og ha sett noen stygge nyheter om barn på vg, vil jeg bare hente henne og legge henne sammen med meg. Stryke på henne til jeg sovner...

Hun sover så godt i egen seng, mens hun blir lys våken og helt i 100 om jeg tar henne til meg. Hehe, luksusproblem.

Utrolig hvor gla man kan bli i barna sine!!

Får vel bare vente til imorgentilig jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er jeg også.. Tulla mi blir ikke lys våken da, men hun danser og fekter i søvne så om morgningen er jeg full i kloremerker i fjeset om vi samsover, hehe.. Så det ble med den ene natten da..

Skrevet

Jeg har ei lita tulle som ligge i dobbeltsenga nå jeg, skal snart inn til henne å sove nå, koselig det :)

Skrevet

Synes det er bedre med en armkrok å krype inntil jeg da.. :-)

Skrevet

Vi sammsover og det er deilig, men hun må over i egen seng snart. det er vanvittig hvor stor plass en liten frøken på .15 mnd bruker mannen og ligger å klorer oss fast på hvær side.

Skrevet

Jeg skjønner så godt hva du mener.

Jeg og har hatt dager hvor jeg bare har lyst til å trykke gojenta inntil meg og sove sånn.

Men som andre nevner så blir hun helt bajas så fort hun kommer i senga vår, og skal bare tulle.

Hun sover kun i sengen sin. Er i grunn veldig greit det altså, men hadde vært godt å sove sammen i blandt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...