Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Æ mista pappan min i dag, jævla kreft *snufs*
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Uffda..så synd:( Har han vært syk lenge? Faren min har også kreft nå, endetarmskreft med spredning.. Kreft er noe faenskap. Trøsteklem til deg
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Kondolerer, pappan min har også nylig vært gjennom den grusomme kreften, ser bra ut så langt, men kreft er skummelt
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 3 uker siden vi fikk beskjed om spredning til skjelettet=0) Han fikk blærekreft i fjor, og vart erklært fri fir 4 mnd siden....
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 Det ER så mange som får kreft! Det er helt forferdelig! Man kan jo få flere typer kreft, i alle kroppens deler! Hold dere unna røyk! Prøv å spise noenlunde sundt. Risikofatorene for kreft kan synke drastisk hvis man lever "Riktig". Synn at dette skal være så vanskelig. Jeg er ikke alltid så veldig flink heller, selv om jeg vet hva som kan være skadelig (med tanke på kosthold og soling). Kondolerer så mye!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 Det var trist å høre. Kondolerer så masse. Sender deg en trøsteklem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå