Gå til innhold

Hva skjer første time til utredning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå etter 14 mnd prøving endelig fått time til utredning. Prossessen er allerede i gang, for mannen har tatt sær prøve og jeg tatt 3 blodprøver, så vet jo forsåvidt at timen på sykehuset består av litt snakking ang resultater o.l.

Men, har man GU og innvendig ultralyd første timen? Hva skjer generelt første timen? Vet at dette varierer veldig fra sykehus til sykehus, men gi meg din historie :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noen år siden vi var til utredning nå, så husker faktisk ikke i detalj hva som skjedde første timen og hva som skjedde videre.

Husker vi var å tok blodprøver begge to, tror mannen min leverte sædprøva da og at vi fikk svar på den neste time, mulig han leverte den før han også.

Så var det samtale, snakka da om min helse mest siden de visste at det var jeg som hadde problemet, vi snakka også om forholdet vårt for å forsikre seg om at det var stabilt for et barn å komme inn i livet vårt, så var det videre samtale om hvilken behandlinger som ville være aktuelle for oss.

Husker ikke om jeg hadde innvendig ul da, men tror de tok en kikk på livmora mi, om det var ved ul eller vanlig gu husker jeg ikke siden det senere har blitt så mange innvendige ul :)

Når alle prøver var tatt, blandt annet hiv test, og alt så bra ut fikk jeg beskjed om å ringe ved neste mens, og behandlingen var da igang.

Skrevet

Noen flere som vil fortelle ? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...