Gå til innhold

Klage Nav

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sendte en skriftlig saklig klage til nav for en stund siden for og klage på en sksbehandler, ble oppringt idag og regelrett skjelt ut av avdelingslederen, jeg har aldri møtt ett så usaklig menneske i mitt liv. Jeg ble først litt målløs, men nå i ettertid tenker jeg at søren heller, dette skal hun ikke komme unna med, sånn behandler enn bare ikke folk.. Jeg skal sende enda en klage jeg, på avdelingslederen! Men litt usikker på hvor jeg skal sende den, noen som vet? Jeg har i tillegg advokat på saken min, så tenkte og blande han også inn i dette.. Syns det er helt forferdelig at min fremtid skal hvile i sånn ett menneskes hender... ARHG.. måtte bare ha en utblåsning.. Men mottar tips med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oii.. Nav er en utrolig bedrift assa. Kan ikke si at jeg har møtt på mange mennesker som er servicemindede der ,MEN noen er det. (passe på å ikke dra alle over 1 kam)

Hva sier advokaten din om dette?

Fikk du navn på avdelingslederen som ringte deg?

bare for nysgjerrighetens skyld, hva sa hun/han??

Skrevet

Jeg har ikke fått snakket med adv enda, har navn ja, så tror ikke det blir noe problem, er bare litt usikker på hvem jeg skal sende klagen til... Hun trakk tilbake ett vedtak jeg har fått innvilget for 6md siden, fordi jeg klagde, kort fortalt, pluss masse usaklige greier, om at det ikke var synd på meg bare fordi ikke staten skulle fø på meg... Blir helt overgitt bare jeg tenker på dette... Skulle hatt ett spark i ... Men drar absolutt ikke alle over en kam, blir bare fortvila når dette er en person som liksom skal styre dette..

Skrevet

Når det gjelder sak - send klagen til ditt lokale nav-kontor

når det gjelder sakbehandlerne/lederne - så er det greit å sparke oppover i systemet - det er et fylkesnav også

eventuelt - klage til sivilombudsmannen dersom saksbehandlingen er feil/utilbørlig.

Skrevet

lykke til skal du i allefall ha. Er ganske trist egentlig at man kan jobbe på et sånt sted å være sånn mot klientene.

Skrevet

Enhetslederen, det er i allefall det det heter her i kommunenen. Det er personen som er over avdelingslederen. Gå inn på kommunensnettside, kanskje det sår der hvordan strukturen er oppbygd. Jeg hadde søren meg sendt klagen til ordføreren også.

Vi gjørde det ang barnehageopptak og ufin opførsel fra den siden, ble ringt opp av en fra barnehageetaten som sa de hadde fått henvendelse fra ordføreren og fått beskjed om å beklage sin oppførsel.

Ja, klag. De behøver ikke komme å vise seg med dårlig oppførsel. De er i serviceyrket.

Skrevet

Når det gjelder klage på leder skal det rettes til Nav fylke. Hva var det lederen sa da? Må jo si det virker litt spesielt at både saksbehandler og leder er så ufine. Sikker på at du ikke er litt vel nærtakende?

Skrevet

Jeg ville bytte saksbehandler for han har vært syk siden påske, uten og gi saken min videre til noen andre, og uten og ringe opp på 14! henvendelser(har skrivt ned datoene..).. så føler ikke jeg er nærtagende. Og pga av klagen sikkert må registreres en plass, så virket lederen veldig sur over at de hadde fått en klage, men hun mente at grunnen til at ingen hadde tatt kontakt , var fordi de nok skjønte at jeg ikke hadde rett på det vedtaket jeg allerede hadde fått innvilget.... forstå det den som kan...

Skrevet

så da kan jeg prøve fylkesnav og sivilombudsmann da, evt ordfører, men vet ikke helt hva hun kan gjøre, frister og løpe i avisen, men vil ikke stå frem der... Blir bare så overgitt over sånne mennesker skal styre min fremtid og leke småkonger.... Skal til komunelege imorgen, så kansje han kan hjelpe meg i tillegg!

Skrevet

Nav er den største møkkabedriften her i landet. Hadde en privat bedrift drevet med samme kundebehandling som Nav, hadde de vært konkurs for lengst.

Ikke noe svar til deg, bare en liten utblåsning. :-)

Skrevet

haha, akkurat nå er jeg enig, men har så mye og si hvem man treffer på.. og spesielt her som jeg har falt ut med lederen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...