Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Man betaler på forskudd, ikke sant? Og hvor mye betaler man av gangen, velger man det selv? Vi byttet bil for tre år siden, og har ikke fått noen regning etter det. Vi tok kontakt med dem og sa ifra om nytt registreringsnummer etc... Vi kjører ikke gjennom autopass-passeringer så altfor ofte, kanskje 5-6 ganger i mnd, og får alltid grønt lys. Er vi glemt, eller er det mulig at den fortsatt er "fylt opp" etter hele tre år? Skal sies at bilen før den vi har nå var firma-bil, vi kjøpte den etter faren til mannen min. Kan det være at det firmaet fortsatt betaler autopass-brikken? For når jeg tenker etter kan jeg ikke huske å noensinne ha betalt en slik regning.... Hm, et snev av dårlig samvittighet :-/
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Så lenge du får grønt kryss betyr det at du har penger på "konto". Lyser det hvitt betyr det at det er på tide å fylle opp kontoen. Lyser det ikke i det hele tatt betyr det at det tas bilde av deg og det sendes regning. Jeg har brukerkonto på nett hvor jeg kan følge med på saldoen og passeringer. I tillegg får jeg faktura ca annenhver mnd for refill. Gå inn på fjellinjen.no og sende en mail/opprett en brukerkonto. Jeg får alltid raskt svar på henvendelsene mine.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Vi får regning i posten etterhvert som "kontoen begynner å bli tom..Så fyller vi på det vi vil... Men det fortsetter å lyse grønt hele tiden..Får bare ei purring etterhvert på det vi skylder
skrotnissen Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 får regning på 700kr når jeg har brukt brikken ca45 ganger, etter 50 passeringer er det "tomt"
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #5 Skrevet 4. juli 2009 Det var det jeg mente, vi har jo brukt brikken MYE mer enn 50 ganger de siste 3 årene, allikevel lyser det like grønt når vi kjører gjennom. Må nok ringe, men tenk om vi har utestående "en hel haug" da, huff.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå