Gå til innhold

Er det bare vi som har sex under mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har det ikke de to første dagene pga kraftig blødning, men etter det er det fritt frem. Jeg synes det er noe av deiligste som finnes. Når man blir våt kommer det heller ikke så mye blod.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier ikke å gjøre det, men jeg synes ikke det er ekkelt i det hele tatt.

Skrevet

Selvsagt er det ikke bare dere! Dumt spørsmål. Men jeg er ikke i deres selskap.

Skrevet

Synes selv det er ekkelt, føler meg ikke på det rensligste når jeg har mensen. Går greit på slutten.

Skrevet

Det sier seg vel selv at det bare ikke er dere som har samleie under en menstrasjon. Skjønner ikke vitsen med slike tåpelige spørsmål. Eller er det mangel på viten som får personer til å spørre om dette. Ser det om og om igjen.

Skrevet

Så krasse dere er da jenter. Er dere snurte fordi typen deres ikke vil eller?

Skrevet

vi har sex da men da blir det ingen penetrering, han leker med klitten og jeg suger han. kunne ikke tenkt meg å hatt han inni meg når det er blod der,

Skrevet

Jeg syns det er ekkelt, tanken på å gjøre det!

Vi har ikke og kommer ikke til å ha det!

Skrevet

Høres ekkelt ut.

Skrevet

Neida, vi kan også ha oss da.. Men må innrømme at jeg synes det er en kjærkommen pause når tante rød er på besøk. Knuller jo som kaniner ellers. He he.

Skrevet

Vi har det, men blør jo aldri mens jeg har sex da...

Skrevet

Hvordan i all verdne greier du å stoppe blødningen akkurat mens du ahr sex da, hvis du har sex under mensen, 00.17?

Uansett; vi pleier å ha sex som vanlig, om jeg ahr mensen eller ikke. jeg synes det er litt grisete, men mannen vil uansett, og det plager meg ikke når vi er i gang. Legger bare noe under stumpen. Eneste jeg ahr merket er at jeg kan få lettere for å få uvi når vi har sex da, til tross for påpasselig vasking o hygiene (jeg er ofte plaget m uvi), så tenkt at det kanskje er litt lurt å drøye til det verste er over.

Skrevet

Ja, vi har sex, men ikke under det første døgnet, for da blør jeg så mye.

Når vi skal ha sex, så dusjer jeg først, tar på meg en tampong, så da er jeg helt ren der nede når han bruker hånden på meg. Når vi ska ha samleie, tar jeg ut tampongen, og siden den har sugd til seg det som er av blod der inne, får han ikke blod på penisen. Kan være kun småe "spor".

Hjelper også utroli godt mot mensensmertene! :)

Skrevet

Neivi har ikke, fordi jeg blør så kraftig at det bare er utrolig ekkelt. Ikke noe særlig med store store sorte koagulerte blodklumper, det er ikke sexy altså... Smertene jeg har de første dagene er også såpass vonde at jeg ikke orker tanken på det.

Skrevet

Joda, vi har også sex under mensen... blør jeg mye tar han meg ofte i dusjen, det er det greieste for å slippe klin... de siste dagene blør jeg nesten ikke, så da tar jeg tampongen ut rett før, og det kommer lite eller ingen blod under sex....

Skrevet

Det bare skjer av seg selv det. Blør heller aldri når jeg bader eller dusjer. Trodde det var vanlig jeg?

Skrevet

så lenge typen synes det er greit er det det greit for meg og!!

Kjør på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...