Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Noen du synes virker spesiely hyggelige, søte og sympatiske?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 hvor ofte skal slike innlegg komme opp.? jeg liker de som er snille, hvem liker du?? jeg bruker anonym så å si hele tiden, og vil gjerne slippe å være med i slike "konkuranser" om hvem som er snill/slem, stygg/pen- etc var ferdig med det da jeg gikk ut av barneskolen.
Musemor med tre søte små Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Dotten Monajenta Sauen Pila Tilab J-76 Det var de jeg kom på i farten. Sikkert mange jeg har glemt
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Jeg kjenner ingen her, blir dumt å svare på det utifra noen setninger og et nick:) Mange som virker sympatiske og hyggelige.
Babyfacepsycho Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Jeg liker meg selv. Og så selvfølgelig alle dem jeg kjenner "på ordentlig" og noen utvalgte som jeg har pratet endel med tidliger. Men dem vet nok selv hvem dem er, selv om jeg ikke har pratet med noen av dem så mye i det siste, men det er vel heller fordi jeg har vært lite på nett. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå