Gå til innhold

libbus...


**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har tenkt på deg i dag, hvordan gikk det??!?

 

God sommer klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-)

Så hyggelig.

Dette er det rareste jeg har hvert med på.....

Det synes ikke på blod prøvene at jeg er gravid :-(

Jeg hadde med den siste clearblue testen som var positiv men de hadde ikke noe forklaring på hvorfor den slo ut men valgte å avstå fra U.L. Jeg har ikke hatt mens siden april samt tre positive tester så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Føler meg gravid med kvalme og ekstremt trøtt. Jeg må vel bare vente litt til før jeg får svar :-s

 

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :-)

 

Ja det høres rart ut!! :-) hmmm..... Blir spennende å føle utviklingen i denne historen!!

 

Hva føler du selv da? Fortsatt kvalm og trøtt? Selv hadde jeg ikke klart å avstå fra UL!! :-) Er vel en nygerrig per jeg!!

 

Jeg har det helt supert!! vel... akkuratt nå!! .-) hehe, er veldig hormonell, og gråter for ingenting!! Er også veldig trøtt!! Men håper at det snart går over!! Har heldigvis sluppet unna kvalme! Hver gang!! :-) Magen er der den!! Har heldigvis ikke lagt noen på meg.. enda... :-) men føler meg litt tjukk i bikini kan du si!! Men....det går vel det også, magen er en "gravid" mage som står rett ut, så det er ikke tvil!!! Litt kjedelig om det hadde sett ut som om jeg hadde spist litt for mye!! :) hehe

 

Når får du svar? Og håper du får det svaret du ønsker!! :-)

 

Sommer klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Libbus

 

Har du fått svar?!? :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...