Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Helt greit navn, men jeg liker Kristine bedre.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Synes det er superfint. Hadde gutten min vært en jente hadde han hett det:)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Liker det ikke spesielt godt. Det er bare ikke min "stil". Men helt greit at andre heter det:) Far til jenta her ville kalle henne dette, men jeg blånektet;)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Elsker det <3 jenta her i huset heter det, både jeg og pappan liker dette navnet veldig godt
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 Har dårlige assosiasjoner med Kristina, men Kristine het min beste venninne på barneskolen.. Når det er sagt, så skjønner jeg ikke hvorfor alle spør om navn? Hvis man selv syns det er pent, så kaller man vel ungen det, til tross for at mange på et forum ikke liker det? Eller er noen så usikre på sin egen smak at de ikke greier å ta en sånn beslutning selv?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 Siden jenta mi heter det sier det seg vel selv at jeg synes det er kjempefint:)
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #11 Skrevet 5. juli 2009 Pent, flott og klassisk navn, bare synd jeg har dårlige assosiasjoner til navnet
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #12 Skrevet 5. juli 2009 fint..men myyye finere om det skrives Christina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå