may-mom-05 Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 En venninne av meg skal snart føde. Hun fikk påvist 1 cm i går. Og min tanke er jo selvfølgelig "når" det vil skje noe mer. Hun kjenner murringer og småsmerter i ryggen. Da jeg selv fødte, så startet det med vannavgang om morgningen, og jeg fødte kvelden samme dag. Er det noen som kan fortelle om erfaringer fra hvor lang tid det kan ta fra 1 cm åpning med murringer ol. til det "skjedde" noe?
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 jeg hadde 3 cm åpning en dag før termin og fikk 5 dager OVER termin:(
Klar for nr 2 Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Jeg hadde en cm på torsdag, natt til tirsdag ble frøkna født med haste ks. Så det kan ta tid...(:
CMH Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Jeg hadde 2 cm åpning 12 dager over termin, aner ikke hvor lenge jeg hadde gått med det da..
may-mom-05 Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2009 Dette kan tydeligvis ta tid forstår jeg;) Tusen takk for alle svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå