Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her alene mens min skjønne lille datter sover,samboer jobber borte 14 dager i strekk. Føler meg så alene..Andre?? Har ikke så stor omgangskrets her,og savner så noen å snakke med,dra på kafe lamme osv. Kjenner dette går ut over humøret. Tips noen? Andre me samme "problem"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min jobber også borte 14 dager i strekk. Jeg har vært i permisjon med nr.2 da, og synes egentlig tida bare flyr.. Jeg er heldig og har all familie og omgangskrets i nærheten også. Men det har vært endel dager innimellom hvor jeg ikke prater med noen voksne utenom ansatte i bhg til eldste. Er det barselgruppe på helsestasjonen? Trim på et treningssenter hvor man kan ta med babyen? Da blir man jo fort kjent med folk...

Skrevet

Er også "alenemamma" 14 dager i strekk.

Trives veldig godt i eget selskap og har en del av familien her. Men det blir mange dager der jeg og lillemann holder hverandre med selskap...så ja jeg er ensom noen ganger :)

Skrevet

Alenemamma i 14dager i strekk jeg også=)

Da kan det bli litt ensomt noen dager ja! Men samtidig så er det mer enn nok med 2unger liksom. tiden bare flyr... Men om kvelden når ungene er i seng, ja da kan det bli ensomt noen ganger=)

Hvor i verden bor dere da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...