Gå til innhold

April: Ja,ja...noen kommer og noen går..


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Et liv er over. Ikke et hvilket som helst. Min kjære, kjære mormor.

Vi visste det kom, og har faktisk nesten litt lengtet etter det de siste ukene for hun har vært så dårlig. 94 år og døende i mange uker. Fornuften sier det var godt for henne å få hvile nå, og jeg har tatt det hele med stoisk ro i uken som er gått siden hun døde. Har også sett henne ved flere anledninger denne uken, og hver gang har jeg følt ro, og tenkt det var godt hun slapp nå. Men i dag var begravelsen..og jeg har fått en nærmest panisk sorg over tapet av min barndoms mormor. Jeg har grått til øyet ble stort og vått og vil bare ha henne tilbake :-((

Fornuften er fløyet.....og følelsene har tatt over. Gråt og gråt i dag. Over min kjære mormor som ikke er lant oss lenger.

 

Jeg lyser fred over ditt mitte, kjære mormoren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var triste nyheter. Forstår det savnet veldig godt - har mistet begge mine bestemødre (mens jeg fortsatt var i tenårene) og det blir bare mer og mer jeghar lyst å vise dem (ungene feks). Men på den annen side (som du sier) - godt at hun endelig har fått fred og hvile. Hvem skulle vel trodd at hun holdt ut så lenge - du som var redd for at hun ikke skulle få truffet Vesla deres?

 

En stor klem til deg i alle fall :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klemme til deg og kondolerer.

Som du sier så har dere jo visst at denne dagen kom, men man kan aldrig forberede seg over slikt.

 

Men dere har jo hatt noen fine sisste uker med henne og hun har jo fått sett tulla deres noe du ikke trodde kom til å skje.

 

Mange klemmer til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...