Gå til innhold

Tips for babyshopping i London?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen bra tips for fine/ spesielle babybutikker i London?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann..

Jeg tittet ikke så voldsomt etter babybutikker når jeg var i London sist,men fant mye søtt på "mamas y papas" i ox.str og så er jo etasjen med babyting på Harrods fantastisk:)God tur.

Skrevet

heisann..

Jeg tittet ikke så voldsomt etter babybutikker når jeg var i London sist,men fant mye søtt på "mamas y papas" i ox.str og så er jo etasjen med babyting på Harrods fantastisk:)God tur.

Skrevet

Ooh, flere som skal til London! :)

Jeg fikk et tips fra søstera mi; Selfridges (er det ikke det det heter?) skal visst ha veldig mye fint!

Så dit har jeg tenkt å ta turen og hvertfall titte. Men det er vel nok av babybutikker langs oxford så !:D

Skrevet

Takk skal dere ha! :) Gleder meg til litt shopping i ferietempo. Det er så deilig når man har god tid, i forhold til å stresse rundt i butikker her hjemme sånn innimellom alt annet...

Ha en super sommer!

Skrevet

Hei,

jeg var i London i mai og fant også masse fint på mamas and papas. I tillegg var det en litt anonym butikk i oxford street ikke langt fra hyde park, som het mothercare. sto mc på skiltet bare. Der hadde de fantastisk mye fint, både klær og tepper, sengetøy, klesposer osv, i nydelige serier, slik at man kan matche :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...