strawbs Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Noen som har noen bra tips for fine/ spesielle babybutikker i London?
onehitwonder - Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 heisann.. Jeg tittet ikke så voldsomt etter babybutikker når jeg var i London sist,men fant mye søtt på "mamas y papas" i ox.str og så er jo etasjen med babyting på Harrods fantastisk:)God tur.
onehitwonder - Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 heisann.. Jeg tittet ikke så voldsomt etter babybutikker når jeg var i London sist,men fant mye søtt på "mamas y papas" i ox.str og så er jo etasjen med babyting på Harrods fantastisk:)God tur.
edition Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Ooh, flere som skal til London! Jeg fikk et tips fra søstera mi; Selfridges (er det ikke det det heter?) skal visst ha veldig mye fint! Så dit har jeg tenkt å ta turen og hvertfall titte. Men det er vel nok av babybutikker langs oxford så !
strawbs Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2009 Takk skal dere ha! Gleder meg til litt shopping i ferietempo. Det er så deilig når man har god tid, i forhold til å stresse rundt i butikker her hjemme sånn innimellom alt annet... Ha en super sommer!
Hope2015 Skrevet 4. juli 2009 #6 Skrevet 4. juli 2009 Hei, jeg var i London i mai og fant også masse fint på mamas and papas. I tillegg var det en litt anonym butikk i oxford street ikke langt fra hyde park, som het mothercare. sto mc på skiltet bare. Der hadde de fantastisk mye fint, både klær og tepper, sengetøy, klesposer osv, i nydelige serier, slik at man kan matche
Hope2015 Skrevet 4. juli 2009 #7 Skrevet 4. juli 2009 Link til hjemmesiden deres: http://www.mothercare.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå