Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 http://www.bobmegleren.no/default2.asp?prospekt=91190
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Veldig lite pen fasade på blokken, men det er vel ikke det viktigste... Dørene innendørs var også veldig lite pene. Flisene på badet fungerer, men synes invetaret var helt horribelt (kan jo byttes ut...) og at badet er aaaaalt for lite til at jeg i det hele tatt kunne vurdert å kjøpe leiligheten. Synes også kjøkkenet var veldig lite pent, men kunne kanskje blitt et lite hakk bedre med nye knotter eller hva det heter... Barnerom med grønne vegger+stue var jo helt OK... Deilig med stor balkong/terrasse... Det andre barnerommet kan bli greit med litt småpuss... Ville aldri vurdert leiligheten selv (jeg er ekstremt kresen...) men det er ikke det verste jeg har sett :-)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 For dyr i forhold til at alt det meste må gjøres på bad og kjøkken for å få det fint. Dessutten hadde jeg sparket den personen som lagde salgsannonsen og tok bildene. Snakk om kjedelig og fullstendig uinteressant fremstilling.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Jeg ble veldig skeptisk til badet siden vinkelen var i fugleperspektiv. Det så utrolig lite ut. Ellers såg romløsningen grei ut, men en vet ikke hvor stor gangen er. Kjøkkenet såg greit ut, om det er plass til et bord der. Innredningen hadde jeg gjort noe med, og løsningen er litt dum om en må ha kjøleskapet der. Det verste for meg er vel at det er laminat på alle gulv, og at husleien er så høy. Fargene og ikke minst fargene på lister kan en fikse.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 jeg syns den var megakoselig jeg. Likte hele leiligheten godt. Heldige deg hvis du får den.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #6 Skrevet 4. juli 2009 det er jo beliggenheten som er viktigst, alt inni kan man gjøre noe med:)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #7 Skrevet 4. juli 2009 Hvis du ser på det som et oppussingsobjekt kan det jo funke,ville ikke bodd der som det er nå...og badet var veldig lite så det ut som....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå