Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Med fare for å høres overfladisk ut, så må jeg si at jeg synes det er rart at baby nr 2 nesten ikke har fått noen gaver, mens første fikk massevis. Er litt skuffende egentlig. Er det vanlig at det ikke er så stas lenger når man får baby nr 2 og 3 osv?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Det går bare nedover. Jeg tror nr 3 fikk 1/4 av nr 1.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Nå har jeg bare fått to, men det var VELDIG stor forskjell!! Med førstefødte så bare rant det inn fra fjern og nær- til og med fra venninner av bestemora mi!!?? er det mulig tenkte jeg, men det er jo hyggelig også Men når vi fikk andremann, bare 16 mnd etterpå, og i tillegg til rett før jul, så.....stakkars liten Var ikke mye der, nei.... Nesten så jeg vurderer å ikke sende ut takkefort hi hi
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Oj hjelp, da kan ikke jeg få nummer 3, ender da med å måtte de jeg kjenner gave istedetfor, ha ha.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Det er jo ikke så rart. Når man får det første barnet går man inn i en ny livsfase, sån sett er det ikke så spessielt å få nummer 2, 3 og 4. I tillegg kan jo det meste av gaver brukes av flere barn. Vi fikk i hvertfal mest klær. De har jo begge ungene brukt omtrent like mye.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Fikk ikke like mye gaver andre gang, men nesten like mye. Noen som hadde død, så da sa det seg litt selv også.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 Helt normalt og ingenting å bry seg med. Hi kommer sikkert ikke til å ha tid til å lime inn like mange bilder i albumet av nummer to heller. Men det går helt fint. Det dummeste som finnes er å henge seg opp i slike ting.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 Vi fikk også mye mindre gaver med nr.2... Litt upraktisk da jeg i grunn forventet like mye som med nr.1. Hadde derfor ikke handlet noen klær nesten. Og ettersom nr.2 var et annet kjønn ble det smått med klær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå