Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Jeg har så lyst på hus!!!!!! Er så lei av å leie leilighet! Er lei av å ikke kunne gjøre hva jeg vil med stedet jeg bor, med tanke på maling og gulv ol. Er lei av å ikke ha egen hage å plante og leke med barna i! Er lei av å ikke kunne ligge ute i en hage å sole meg! Er lei av å ikke ha noe eget! Er lei av å betale til noen ANDRE hver måned! Men vi er under gjeldanering, så vi får ikke kjøpt noe eget før tidligst om 5år :,( Lov å drømme! Er så misunnelig på de som så smått driver å pusser opp sitt eget hus, som kan ha grillfest i hagen, som kan ha basseng til barna ute, som kan parkere på sin egen parkeringsplass. Akk, dere er heldige
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Da skal jeg krysse fingrene for at det er din tur å eie eget hus om 5 år.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Trøst deg med at selv om dere har det litt tøft nå så er det tidsbegrenset. Om 5 år er dere ferdige med dette. Da kan dere "begynne på nytt".
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Jeg vet det, og det er en trøst. Men samtidig er 5 år er så uendelig lenge. Og antagelig tar det lenger tid også. Vi må jo opparbeide oss en egenkapital etter at de 5 årene har gått. Men en gang. En gang skal vi få oss eget hus *drømme seg bort* Dere som har hus er heldige! Håper dere vet det hi
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Takk, jeg kom til å tenke på det i dag. Hvor heldige vi er som har drømmehuset vårt. Ikke så altfor lenge siden vi satt og svettet i en blokkleilighet om sommeren, uten grillfester og basseng til ungene. Nå er det grill på terassen, plaskebasseng til minsten og stort basseng til de eldste. Og mor som soler seg uten at naboer får det med seg. Jeg husker godt følelsen av å være leilighetsbeboer om sommeren, så jeg føler med deg! Holdt ut! For 5 år siden var vi der du er nå! ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Du, det ser tungt og trasig ut nå. Men jeg skal love deg at 5 år går uansett fryktelig fort. Så nyt tiden som den er, ta imot hver dag som kommer og nyt den. Noen dager er tyngre enn andre, mens andre dager igjen er lette! Ungene vokser og hus er ikke alt! Ta vare på hverandre, kom dere ut av gjeldssaneringa, vært glad for at dere fikk det til, dere er fri om 5 år!!! Mye kan ha forandret seg til da. En stor klem på veien! Det ordner seg til slutt!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 Tusen takk, det var koselig skrevet! Vi koser oss så best vi kan, og som regel har vi det kjempefint. Men når vennepar i øst og vest er på visninger for å kjøpe seg hus så må jeg innrømme at det stikker litt Tusen takk igjen, det varmet Hi
Gjest Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 Jeg deler den følelsen HI! Selv teller jeg dagene frem mot neste påske, for da skal vi få vårt splitter nye hus;) Håper du får ditt eget når de 5 årene har gått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå