mathilde70 Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Hei! Befinner meg langt ute på en øde øy... Uten TVV2. Fikk ikke med meg siste episode av B&S siste onsdag, og får heller ikke sett reprisen lørdag... Kan noen gi meg et lite sammendrag?
partyoffive Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Ryan prover og komme mellom Justin og Rebekka. Nora åpnet senteret. Tommy is MIA, i Mexico og de frykter at han ikke kommer tilbake til rettsaken. Kona hans er 'ferdig' med han sier hun. Ikke Kitty, men den andre sosteren (?) tar over som president i Ojai i Tommy's fravær. Hun overlater Greentopia til de to nerdene. Business er 'up and running smooth.
Stoltest Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Tommy er stukket av til Mexico og ingen får tak i han. Kona hans vil ikke ha han tilbake. Sarah har fått jobben som øverste sjef i Ojai (Tommy's jobb) tilbake. Ryan er nok ute etter Rebecca, han driver hvertfall å lager splid mellom henne og Justin. Kitty og Robert sliter enda med forholdet og Kitty har møtt en alenefar som hun prater endel med når hun er i parken med Evan.. Kommer ikke på nå mer!
juhuuuu Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Dere glemte at moren til Rebecka overrasket under Sarah's første styremøte ved å gå med på å droppe tiltalen mot Tommy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå