Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er helt sant!

Jeg og Bo er alene hjemme - uten pappan - for første gang, og GUD så ensomt! Jeg har nok tatt pappan litt for gitt sånn på kveldene kjenner jeg, for dette er jo så ensomt. Og stille.

Hva gjør dere som har pappaer med kveldsvakt eller som reiser mye osv. Sitter foran tv-en hele kvelden? Sitter på nett? Synes kvelden har gått i sneglefart, og klokken er jo så vidt passert 20.

Og sånn på toppen av det hele så er det et uvær på vei i kjempefart - himmelen er _sort_ noen km unna. Ikke videre begeistra for lyn&torden, og hvertfall ikke alene ...

Ja, synes i grunn litt synd på meg selv i kveld kjenner jeg :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe :P vil nok si at du har ikke vondt av å være aleine hjemme :) min mann reiser mye, og er da aleine med 2 små (17 mnd og 2 mnd). og jeg nyyyter kveldene... rydder litt, sitter på nettet og ser på tv- legger meg tidlig og leser en bok? :) jeg syns det er godt å være aleine avåtil:) men greit, syns litt synd i deg hvis du kjeder deg sånn :P hehe

Skrevet

Hehe, ja, jeg har nok litt godt av det - ikke minst å kjenne at jeg faktisk savner, og trenger ham! Skal bli veldig godt å få han hjem, men det blir nok en lang uke vi har foran oss.

Det blir liksom noe annet å være alene hjemme med baby. Mulighetene begrenser seg, og man må jo - ja - være _hjemme_. Så det blir jo tv-titting, nerding og legge seg tidlig.

Nå har uværet kommet frem, så jeg tenkte lukke alle vinduer, trekker ned alle persienner og legge meg i sengen med boken min.

Hilsen pysa!

Skrevet

Mannen min er endel kvelder borte på jobb, og det kan nok av og til bli litt stusselig, men stort sett så syns jeg det er deilig! Lager meg god middag etter at snuppa sover, ser på tv, leser bok, rydder og vasker litt når det endelig er stille i huset, prøver å gjøre litt på prosjekter (album, gardiner osv...). Det hender nok det blir tidlig i seng, men det er jo bare godt å våkne uthvilt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...