*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Hva kan jeg bære minstemann på 1 1/2 i? Han er litt over 10 kg og babybjørn er for liten. Tenker å ha noe å ha han i når vi reiser feks på flyplassen.
PinkBabyDoll Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Mei Tai Toddler Hawk eller en Manduca kanskje. Jeg bærer jenta mi på tre år i Manduca. Hun er ca 90 cm lang og veier 12 kg ) Sjekk siden: www.krusedull.net
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2009 Hmm, ja spennende. Men er det noe man kan ha de på hoften i? Om du skjønner...Synes jeg har sett det en plass, en bæresele/sjal som man kan ha barnet på hoften.
månestråle32 Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Jeg synes Ergoen min er helt super!! Jeg bruker den til han på 7 mnd(ca 10 kg) som jeg foreløpig har hatt på magen. Skal snart bære han på ryggen. Vi har gått på fjellturer på opptil 2 timer og vært på handling og annet forefallende Jenta mi på 2 år og snart 14 kg, bærer jeg på ryggen med stort hell. Har flere ganger bært henne hjem fra barnehagen, og jeg synes det funker helt supert!
PinkBabyDoll Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Med Manduca kan du bære på ryggen, hofta og foran ) Genialt spør du meg
PinkBabyDoll Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Glemte å skrive at det er seler på den så du slipper all knytinga
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2009 Javel:) Enn denne Moby wrap? Hvordan er den? Har bare hatt babybjørn til mine, og da de var ca 10 mnd syns jeg den ble liten.
HH72 Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 Moby wrap er best for de aller minste-den er elastisk og det kjennes fort at den "siger" når barnet er for tungt
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. juli 2009 Ok, da stryker vi moby-wrap fra lista..hehe. Enn ringslynge?
Kate77 Skrevet 3. juli 2009 #10 Skrevet 3. juli 2009 Anbefaler virkelig en sele foran ringslynge. Selene har gjerne belte rundt hofta som tar mesteparten av vekten. Med ringslynge får du hele vekten på den ene skulderen. Vi har ergo og det er fortsatt helt supert å bære gutten på 93 cm og 13,5 kg.
kajfla Skrevet 3. juli 2009 #11 Skrevet 3. juli 2009 vil anbefale www.syvsjal.no veldig mye bra utvalg, og rask levering
ormeynglet Skrevet 3. juli 2009 #12 Skrevet 3. juli 2009 Jeg har nylig kjøpt en Manduca til mi tuppe på 11 mnd og 11 kg. Den anbefales virkelig. Har ingen problemer med å bære henne og jeg er gravid i uke 28. Kan være litt ekkelt å få henne på ryggen men det er en øvingssak tror jeg.
Gjest yrild Skrevet 4. juli 2009 #13 Skrevet 4. juli 2009 Manduca!! Er utrolig god å bære, selv med store barn. Har båret en jente på 18 kg uten problemer (om enn ikke i timesvis) og jeg har ikke god rygg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå