Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Heisann, lurte på om dere her inne kunne komme me forslag til tvillingjente navn:)? Hva er det fineste jentenavnet dere vet om? Jeg synes Nathalie er fint, hva passer f.ex til? Går Maja og Nathalie eller Nathalie og Olivia? Har ei datter fra før men er ikke den personen som mener at navnene bør ligne på hverandre så kom med alle forslag:) Gleder meg til å høre....
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Jeg liker enkle navn som Anna, Nora, Sofie, Vilde, Hanna osv. Forslag: Nathalie og Mathea Nathalie og Isabella Nathalie og Helena Nathalie og Mathilde Nathalie og Emilie Jeg synes verken Maja eller Olivia passer sammen med Nathalie.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Nathalie og Nora Tilde og Nathalie Nathalie og Emily Nathalie og Emmelin Jeg syns heller ikke Maja eller Olivia var så bra til, men det er bare min mening:) Mine heter Alma og Mille;)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #7 Skrevet 4. juli 2009 Har tvillinger selv, og er helt enig i at navnene ikke trenger å ligne. Synes Maja/Maya og Nathalie var nydelig! Eller er dette mine navnefavoritter Maya Nathalie Emma Sofie Milla Isabelle Lilly
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #8 Skrevet 4. juli 2009 La dem få litt forskjellige navn! Ellers blir det vanskelig for folk å holde forskjell på dem. De blir bare "Anne og Hanne" eller "hansen-tvillingene". Det er bedre å gi dem navn som gjør at folk lettere klarer å skille dem. Maja og Natalie er veldig bra pga navnene låter bra sammen, men høres forskjellige ut.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #9 Skrevet 4. juli 2009 Synes i allefall du bør unngå at navnene starter med samme bokstav. Det er sylharry med tvillinger som heter f.eks. Emma & Emilie, Milla & Marie osv. Jeg synes Maja er veldig fint, Nathalie er veldig harry. Olivia er helt greit, litt trendnavn. Er Maja og Olivia et alternativ?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #10 Skrevet 4. juli 2009 Synes du bør være litt forsiktig med så spesielle navn, barn kan være grusomme.. Det kan lett bli Maja Mongolid, Olivia Olding og Nathalie Naken. Hva med Gerd og Gudrun? Flotte, norkse, tradisjonelle navn.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #12 Skrevet 4. juli 2009 Hehe, takk for gode forslag:) Gerd og Gudrun blir nok uaktuelt, ikke helt vår stil eller smak, vi er ikke helt norsk tradisjonelle her i familien da begge av oss har utenlandske gener. Vi vil finne noen navn som kan brukes internasjonalt:) Hva er så harry me Nathalie, jeg får ikke det inntrykket i det hele tatt når jeg hører navnet, men så liker jeg det også da, kanskje derfor. Det er mange fine norske navn men føler bare ikke det passer helt oss, jeg syns f.ex Sigrid er litt tøft men kunne nok ikke brukt det... Sambo foreslo Madelaine, jeg syns det er fint men ikke overbevist over å bruke det... Til Anonym 19.58, mange fine forslag som jeg likte og har foreslått men vi blir ikke enige, derfor jeg trenger flere innspill som jeg kan foreslå for sambo:) Vi er begge enige om at den ene jenta skal hete nathalie/a ( med mindre vi ombestemmer oss plutselig) men problemet er å finne navn til den andre jenta i magen...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #13 Skrevet 4. juli 2009 Olsen-tvillingene er jo kjent nettopp for å være Olsen-tvillingene, og de har da vitterlig HELT forskjellige navn - Ashley og Mary-Kate. Så at det å gi ungene navn som Sarah-Isabelle og Anne skal kunne hindre en evt. "enhetsomtale", tviler jeg på.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #14 Skrevet 4. juli 2009 Fint forslag av deg og samboeren din, men jeg tror jeg hadde kjørt en helt straight linje og kalt dem for Natalie og Madelen. Ingen fancye skrivemåter. H´en i Natalie er jo stum likevel, og Madelaine (det skrives vel Madeleine?) blir vel uansett uttalt Madelen?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #15 Skrevet 4. juli 2009 Vil du ha et langt navn til nr 2 og? Milly Elize/Eliza Jumi Adrianna Andrina Alexandra Luna Mina Leah Emily Madeline Madelene Bella
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #16 Skrevet 4. juli 2009 Caroline ,Cecilia,Nicoline,Augusta . Clara/Klara,Molly,Lilly,Stella.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #17 Skrevet 4. juli 2009 Nathalie og josefine Nathalie og jennifer
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #18 Skrevet 4. juli 2009 åja. Jeg glemte jo to andre favorittnavn! Josephine og Nicoline. Hilsen hun med de laange listene!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #19 Skrevet 4. juli 2009 Vi har ei Nicole fra før så Nicoline blir uaktuelt, Madelen så mindre dramatisk ut når man skrev det på denne måten. Har vært innom navnet Luna også men hvordan reagerer folk på dette navnet? Er det noe som er blitt tatt i bruk de siste årene? Tusen takk folkens for mange fine forslag og råd;) Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #23 Skrevet 5. juli 2009 hei har tvilling jenter og har valgt navn helt uavhengig av hverandre. Jeg gjorde det fordi jeg ikke vil at de skal bli tatt for "samme" og fordi de selv skal føle etterhvert at de kan være uavhengig av hverandre (gjør selvfølgelig mye annet også, ikke bare dette med navn) Syns navnene du har tenk på er kjempe fine og selvfølgelig går det ann! Liker Luna kjempe godt! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå