Gå til innhold

Åhhh :))) Torden i Oslo :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker tordenvære jeg, med masse vind og lyn og regn og bulder og brak :) Koser meg!

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hater det, er alene hjemme med minsten, så håper inderlig det ikke kommer hit:s

Skrevet

Jeg også elsker slikt vær. Men det gjør ikke sønnen min på 2 år. Han skriker og skriker. Er vanligvis veldig enkel å legge men nå er han helt umulig, Vi har vært ute på verandaen og sett på været og da syntes han det var spennende. Men med en gang gan ligger i snega begynner han å hyle. Heldigvis har 4 åringen ingen problemer med lyn og torden så hun sover så søtt atte... :)

Skrevet

Send det nordover da....PLEASE!!!! Opp til Lillehammer greier du vel å få det når du er ferdig med det? Elsker torden jeg også...

Skrevet

Husker i fjor høst, det var vel da tror jeg? - et helt SINNSYKT tordenvær! Satt på verandaen og var helt målbundet :) Da var det nesten litt skummelt ;)

Heldigvis sov lillemor når det starta, og hun våkner ikke av buldringa heller, tror nok hun ville blitt litt redd ja..

Pleier alltid å skru av alt av lys og strøm, selv med slike lynavledere på bygningen. Er vant til det fra jeg var lita. Hadde alltid masse tordenvær på sommeren og høsten, og lynet slo ned en gang i huset vårt, en gang i flaggstanga og tre ganger i nabohuset! Vi satt alltid i slagbenken og titta ut av vinduet med kakao lagd på vedovnen på kjøkkenet :)

Kos det :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...