hæppisnæppi<3 Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Gir dere babyene deres vann i varmen? I så fall, hvor tidlig kan man begynne med det? Og hvor ofte? Ser dere det an? Spørrespørre...
Mille** Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Spørs jo hva du mener med baby, 2 mnd eller 9 mnd gammel? Her gav vi heller oftere morsmelk når de var små babyer, vann likte de ikke før de var rundt 8-9 mnd.
akerhusjenta Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Sønnen min var 5mnd når varmen kom i fjor. jeg begynte med vann da:) de små trenger væske akkurat som oss,bare å begynne. om du føler deg veldig usikker så ta kontakt med helsestasjon. der har de mange gode råd:)
hæppisnæppi<3 Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2009 Tulla mi er jo bare to uker..hehe, men blir så sliten av amming hver time...og ikke minst sår! Men skal vel holde ut, kan vel ikke være 30 grader i all evighet heller!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Først og fremst mm, så vann etter 4 mnd. Etter fødsel med begge våre har det vært veldig varmt ute og begge gangene har jm sagt at mm er første pri. De små trenger ikke annet (slik som vann) før minst 4 mnd. Men vann er jo uansett ikke farlig (koke vannet til de er 6 mnd) Så ingen tar skade av det, men mm er altså å anbefale. Får babyen mme derimot, ville jeg nok gitt vann i tillegg i denne varmen =))
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Ser du sier hun er 2 uker, da er det vel noe økedøgn på gang??? Mine økedøgn har vart en uke i strekk... og en ukes opphold (kanskje to) før neste er ignag =)))))
hæppisnæppi<3 Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2009 Hehe...tror jeg er litt i ammetåka, for øketiden har jeg ikke tenkt på i det hele tatt...ennå jeg har klaget på at det virker som jeg har for lite melk...hehehe. Ja, da tenker jeg at det blir mer vann på mor også får tulla gulpe i seg all den mm hun kan få ut!! =0) Takk for svar alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå