Mammie88 Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Sist gang ble jeg satt igang men ente i keisersnitt i uke 37 Er i uke 37 idag- håper fødselen starter snart for jeg er dritt leij..!Har hatt en del masrier . men gikk over..Babyen er blitt roligere, jeg trøttere å sliten..Kvalm å svimmel.. Noen som har tatt keisersnitt første svangerskapet og født vagnialt 2 gang ? Når startet fødselen
*Super*Mamman* Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Min første fødsel endte i ks, men jeg fødte normalt 2. og 3. gang 1. gang fødte jeg 4 dager etter UL terminen ( 3 uker etter mens terminen). (Hadde en laaaang fødsel uten fremgang, kom kun på 2 cm, hadde gått tom for fostervann og en unge som ikke hadde det bra, De var også redde for at ungen var ekstrem lite osv. Så endte det akutt pga dårlig foster lyd mm . Men ungen var helt fin den , men tydelig svært overtidig!! De regnet med at mens terminen min stemte alikevell!! ) 2. gang fødte jeg 1 uke før terminen. En vaginal fødsel som tok litt tid ( 30 timer fra første rie). Måtte ha drypp for å øke fremgangen. 3. gang fødte jeg 4 dager etter UL terminen. En helt ukomplisert, drømme fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå