Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Det skjer stadig vekk når jeg benytter meg av offentlige toaletter (type på kjøpesentre, bensinstasjoner, Burger King o.l.) at jeg (høyst ufrivillig) får dyttet andres menstruasjonsbind "rett i fleisen" fordi folk etter å ha skiftet bind bare slenger bindet i bøtta uten å pakke det inn først. Det er jo bare helt utrolig dritekkelt!!! Gjør folk dette hjemme også, lurer jeg på??? Er det bare jeg (og de andre jentene i min familie, min mor og min søster) som er hensynsfulle nok til å pakke inn bindene våre før vi kaster dem? Jeg blir bare så kvalm av sånt. USJ! Beklager. Bare måtte få det ut.. Hehehe...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 hehe.. jeg pakker de ikke inn av hensyn til andre, men fordi jeg syns det er ekkelt å tenke på at andre skal se mitt "griseri";) Selv på offentlige toaletter, og selv om de som kommer senere ikke kan vite at det er mitt. Dette har nok med at jeg selv føler meg skitten på en måte under mensen. Har aldri sex da, heller, for jeg klarer ikke bli tent når jeg føler meg skitten.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Jo, må si meg enig der. Føler meg heller ikke akkurat klar for "hænky pænky" når jeg har mensen, og min mann er ikke særlig hypp på det heller, så da er vi jo enige om det i alle fall (jeg og mannen min altså). Hehehe... HI
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 *Grøss* *Sex under mensen* *Enda mere grøss* *Andres brukte bind* *Veldig mye mere grøss*
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 jeg er stadig overasket over grisete damer på dass selv. på jobben er vi bare damer 17 stk, og der har det nå etter perioder med dritt på dolokket og bind på gulvet, måtte sette opp skilt på hver do dør om å gjøre rent etter seg. det er satt inn ekstra jif spray på hver do og, ufattelig, her er damer fra 25-55 og noen av de er noen ordentlige griser. (mens alle har god utdannelse og "ser" ordentlige ut)
Gjest Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Enda værre er damer som bare slenger brukte bind og tamponger på gulvet... Virkelig hyggelige mennesker dette her... tenker liksom ikke på at noen skal plukke opp etter dem...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 OMG!! Dere to siste tar jo kaka ift det jeg har sett så langt, det må jeg si. Usj, glad jeg har sluppet å se det i det minste... Det må jo være spesielt kjipt å jobbe et sted hvor folk griser så til på toalettet også. Jeg har altså vært på Roskildefestivalen 6 ganger, og ift det som beskrives her så må jeg si sanitærforholdene der er å foretrekke... og her snakker vi sånne leiedoer som er så fulle av dritt at det ligger i en topp ovenfor doringen, folk som pisser på teltduken og slikt... Forskjellen er jo at de som er så "uheldig å bomme på gjerdet" kan jo i det minste skylde på at de er fulle eller rusa som regel. Jeg bare klarer ikke å tenke på hvordan det måtte se ut hjemme hos disse folka jeg. Men, det kan jo også hende at dette er folk som bare lever ut sitt grisete jeg utenfor hjemmet sitt, som får et eller annet slags kick av å gjøre slikt. Hva vet jeg. Kvalmende er det åkke som. HI
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 fysj:S har sluttet å gå på do på kjøpesentre. samtlige ganger jeg har måttet på do på kjøpesentre, blir jeg møtt med drit på doringen, om så ikke urin.. blod på gulv, drit klint på veggen, dopapir over alt.. men har heldigvis sluppet å se bind osv.. kan ikke fatte at enkelte kvinner er så grisete av deg!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #9 Skrevet 3. juli 2009 Flytt til Stavanger. Jeg har aldri opplevd dette som dere skriver. Er 40 år og har aldri sett et blodig bind ligge i en søppelbøtte. Det må være noe lokalt.
Silje_vanilje Skrevet 3. juli 2009 #10 Skrevet 3. juli 2009 Utrolig mange kvalme folk. Jeg jobber selv på en bensinstasjon hvor d har vært blod og drit oppover vegger. spy i vasken. noen som pissa oppi toalett børste saken. til og med noen som hadde lagt en feit kabel rett foran dassen. Hærlig og jobbe på bensinstasjon da ja.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #11 Skrevet 3. juli 2009 hva er dette for griseri?! herregud så ekkelt! Kanskje det er mye narkomane og hjemløse som går på disse toalettene? Jeg har aldri sett et blodig bind men har sett min del av bæsjedasser, fy faen- at de ikke er flaue?! Altså, om jeg må bæsje, bytte bindet eller er så uheldig å få en dråpe på doringen- rydder jeg opp etter meg! Fytti! (er også litt små hysterisk på lukt da og blir fryktelig flau om jeg må bæsje mens det er andre hjemme enn mann og barn eller vi er ute)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #12 Skrevet 3. juli 2009 Æsj... Hva slags steder er det dere vanker på? Dette har jeg da aldri opplevd...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #14 Skrevet 4. juli 2009 Jeg, HI, bor i Oslo og ser en del av dette desverre, men mest på type Mc Donalds, Burger King (når man er på handletur er jo dette lett tilgjengelige toaletter å bruke for de fleste kan man si...) og bensinstasjoner av en eller annen grunn. Sandvika Storsenter har de beste offentlige toalettene av alle jeg har brukt så langt. Alltid rent og ryddig.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #15 Skrevet 4. juli 2009 Hvordan i alle dager er det mulig og drite oppover en vegg??? Har sett det selv mange ganger, pyyyton...
The Bad Gal Skrevet 4. juli 2009 #16 Skrevet 4. juli 2009 Overrasker meg overhodet ikke etter å ha lest en viss _denne_ tråden her inne: http://www.dinbaby.com/forum/thread/140281857
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå