Gå til innhold

9+2 og kjenne livmoren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg lå i sengen i dag å skulle prøve angelsound så var magen min der nede veldig spesiell. Jeg var veldig tissantrengan og derfor mye større der nede. Men magen var mye høyere på venstre siden, litt på skrå ned til venstre for navlen. Som en tennisball som lå der, kjente tydelig en bulk. Var ca tre fingre nedenfor navlen. Fant også hjertelyden på babyen der. Men er ikke det litt unormalt så tidlig da? at den er så langt oppe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette har jeg opplevd i begge mine svangerskap!! og jeg har vært hoss legen min begge gangene, og han har sendt meg opp til sykehuset på ultralyd begge gangene. men når jeg har vært på do å tisst, har magen liksom sunket ned igjen.. så på ultralyden har de liksom ikke funnet noe galt.

og jeg har aldri fått svar på hva et egentlig er for noe. men jeg tror at når man er så veldig tissetrengt (utrolig tissetrengt) så skubber blæra livmoren litt opp..

det må være det!

Skrevet

ja det høres egentlig veldig logisk ut da :) Var du langt på vei da du opplevde det? Var veeeeldig tissantrengt også. Etter jeg var på do så forsvant kulen hvertfall :) Men at den kommer så langt opp så tidlig syns jeg var merkelig :) Men det hjalp hvertfall på å finne hjertelyden til den lille ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...