Gå til innhold

jeg kjenner jeg blir så sint......

Anbefalte innlegg

Skrevet

....når jeg leser her om de som røyker og drikker i svangerskapet. Dere skulle etter min mening aldri hatt unger!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det varmen som tar deg?

Du gjør det du vil gjøre, så får andre bestemme sine skjebner og valg. De har heldigvis ikke andre noe med;)

Skrevet

Nei ikke varmen som tar meg. Men jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke vil ungene sine alt godt??!! HÆ?

Skrevet

Selv om du ikke forstår, så betyr det ikke at du har noe du skulle sagt om saken........

Skrevet

HI her. Jeg må da få si hva jeg mener?? Skjønner ikke at folk ikke tenker...PÅ UNGEN SIN!

Skrevet

tror ikke du skjønner så mye HI.

kjenner flere foreldre som røyka under svangerskapet som tar seg bedre av barna enn de som ikke røyker, men at man burde kutte ut slike ting i svangerskapet er jeg helt enig i, men for alle er det ikke like lett.

Skrevet

Ikke bry deg så mye om andre eller andres barn,så slipper du å bli så sinna,bruk kreftene dine på deg selv og egne barn du heller

Skrevet

Det er vel omtrent som dem som snur barnet i to årsalderen fordi det ellers skriker i bilen, de som gir grøt fra 3 mnd og de som lar ungen sover på magen før den snur seg selv. De regner med at det går bra selv om det ikke er opptimalt. Noen ganger anser man fordelene for å være større enn ulempene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...