Gå til innhold

Jeg syns nå det liknet jeg da!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange som mente her inne at MIchael jackson ikke var biologisk far til barna sine, fordi de var "hvite". Vel, på dette bildet syns jeg ungene ser ut som de er nsytt ut av nesa på far sin jeg da. (kanskje litt teit å si med tanke på at nesa hans nesten ble borte før han gikk veien:p)

Men jeg syns de er like. Bare se på Prince 2, han er jo skummelt lik. Og Paris Har samme munn/neseparti. Prince er vel dens om likner minst, men også den som ligner mest på Michael i sine "ABC dager".

Syns jeg da;)

http://www.dagbladet.no/2009/07/03/kjendis/michael_jackson/michael_jackson_and_children/prince_michael/7029772/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å se familieligheter med MJ er da klin umulig siden ingen vet hvordan han faktisk ser ut. Alt er jo gjort om.

Spesielt å si at Paris har hans munn/neseparti er da helt latterlig siden det er to ting som var fullstendig ødelagt på han. Der må man heller gå ut ifra hvordan han var som barn, og da hadde han veldig bred nese. Det har hun iallfall.

At Prince 2 er lik kommer da helt ann på håret. For håret er likt slik frisyren på MJ var den siste tiden, men en frisyre kan da hvem som helst kopiere hvis han penger til en grei frisør.

Skrevet

Det er vel heller MJ som har forsøkt å kopiere ungene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...