Snikskytteren er storebror! Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Er det mulig å få helsesøster i nabo kommunen? Det er bare en helsesøster i denne kommunen, og jeg liker henne overhode ikke. jeg har vært der to ganger. En gang med min sønn på 5, og en gang med min nyfødte. 5 åringen er livredd ho, og jeg gråter etter hvert besøk der. Synes det er forferdelig der! Finnes det mulighet for å få helsesøster i en annen kommune tror dere?
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Det må da vel kunne gå ann? Jeg beholdt min gamle helsesøster når jeg flytta ut av kommunen, det var hvertfall ikke noe problem... men da hadde jeg jo hatt ho fra dag 1 også da... kanskje ringe på mandag og bare spørre? Ring den helsestasjonen du har lyst til å ha..
Snikskytteren er storebror! Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2009 Jeg har nettopp flyttet til denne kommunen. Kommer fra nabokommunen. Der trivdes jeg godt på helsestasjonen, men jeg fikk ikke beholde helsesøsteren da jeg flyttet :-/ Og nå har jeg en liten som skal på flere kontroller i fremtiden, og jeg nekter rett og slett å gå til ho som er her....
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Fikk du ikke? Så rart da... Kanskje jeg fikk fordi datteren min fortsatt gikk i bhg i den kommunen? hmm... Kjenner til det der med å mislike helsesøster...vår gikk heldigvis av nå i høst!
Snikskytteren er storebror! Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2009 gutten min er fortsatt i barnehage i gamle kommunen han også..... hmm...
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 hm...mystisk! Du får ringe å spørre på mandag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå