Gå til innhold

home and away...krisehjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp, jeg reiser på ferie om en halv time, er d noen som vet hvem som ikke kommer tilbake fra sjøen??? Arg, så irriterende at d skulle slutte på den måten akkurat i dag:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alle kommer hjem igjen.. jack var ikke på båten

Skrevet

Hva mer skjer videre?

Skrevet

Alle kommer tilbake, jack hadde reist til sam på sykehuset. de blir sammen. sally blir forlovet m brad. hun dukker ikke opp ved alteret. brad flytter ut. halv søster av brad og rachel dukker opp med mora. brad og halv søstra å mora flytter. ric er utro hun blir gravid. fram å tilbake med mattie å ric. mr stewart kjører over little pippa, hun overlever.

dan dør, dinneren detter i sammen. det bygges en ny dinner å et lokal for ungdom som leah bygger pga dan døde. hun kaller det the dan"s. cassie å han hank blir sammen, hun blir gravid får aids. blir slutt m hank. sally finner sin halv bror miles som hun bare har trodd var en fantasi venn. han johny broren til rocco som døde kommer tilbake, knivstikker sally. hun havner på sykehuset.. johny får hjelp av sam videre pga han har noe mot henne som hun ikke vil jack skal vite. hun holder han skjult i det gamle rommet til lukas soden han flyttet til byen for å skrive noveller. johny havner på sykehuset etter å sloss m ric. sam slår han i hode så han havner i koma. hun dreper han på sykehuset, jack finner et brev johny etterlot seg, sam tar selvmord mens hun prøver å gjøre det sånn at det ser ut som om jack å marta har gjort det. cassie sally å pippa flytter. rachel å tony er sammen. marta blir sammen m en ny fyr som kommer etter hun har vært sammen m han i den sekten han som gjorde hun dama gravid. det derre mamma rose greia. så blir hun sammen m jack, hun blir gravid. de vet ikke om det er jack eller roman den nye fyren sin unge. de er på ultralyd det er kansje noe galt m ungen............. ja det var det som skjer noen mndr framover.....

Skrevet

Altså...livet består av mer enn home and away, Vålenga...

Skrevet

kirsty å han mannen som har vært på rømmen kommer tilbake m sønnen oliver. han mannen kommer i fengsel. de skilles. kirsty begynner å jobbe på skolen. ric å hun dama sin baby er syk å dør inne i magen. mattie flytter til et plass for å gå på skole blir slutt mellom ric å mattie.

Skrevet

hun som jack var sammen m før. sam å han guttungen rorry. de som måtte flykte fra eksmannen shean.

Skrevet

Gud kor vittig dere er!

Måtte smile litt. Hehe.

Skrevet

ja jeg smiler ikke akkurat av meg selv, når en er alene å når ungene er lagt om kvelden så blir en fort avhengig av serier.. hehe. men men får iallefal tiden til å gå da.

Skrevet

Hvis du går inn på:

http://www.free-tv-video-online.info/

kan du se alle de tv serier du måtte ønske, og hvilken som helst episode, tenkte hvis du skulle gå glipp av en episode av Home and away igjen =)

Skrevet

får de med meg på youtube så det går så bra så vettu.......... forresten martha har kansje kreft,,,,,,,,,,,,,,,,,

Skrevet

Jeg ser ikke på det så jeg vet ikke hvem det er..

Men før så jeg på I gode og onde dager! Ja, det er sant. Det er direkte pinlig å innrømme! Hehe off, det må jo være den værste serien noen sinne! Science fiction =)

Dette er mangen år siden, men hvis det dukker opp på tv i dag så ser jeg at de sliter med de samme problemene enda =) Nei fysj og fy!

Da er nok home and away mye bedre =)

Skrevet

ja i gode å onde dager er verre en home and away. der tar de helt av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...