Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 For hun må da vel være gravid??? Sjekk det siste bildet sammen med hunden. http://www.side2.no/kjendis/article2660776.ece
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Når hun har blit gravid, og har gått i ca 40 uker. DA skal hun nok ha baby.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 jeg trudde hun var det, når jeg så henne på balkongen 17 mai(på tv) hun hadde skikkelig gravidfasong, mulig kjolen hun hadde gjorde det værre. Men siden jeg ikke har hørt noe mere om det, har hun vel kanskje bare vært inne i en lubben periode....
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Så hyggelig for de om de skal ha baby Er kjempe miosunnelug på alle som er gravid om dagen..
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Ryktene og Mette Marit sin graviditet begynte for ca 1,5 år siden og kommer hver gang det kommer nye bilder av henne. Jeg ser to muligheter: 1. Hun ble bortført av er alien og ble gravid med den. Siden pappaen ikke er helt jordisk, er det da umulig å si når hun har termin, men hun er minst 1,5 år på vei. 2. Hun har lagt litt på seg, noe som er helt normalt etter å ha gitt liv til 3 barn. Dere før velge selv
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Veldig mange damer bærer noen kilo ekstra på magen etter å ha fått barn, det er helt normalt
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 Når jeg står med svai rygg og bærer på noe stikker magen min også ut på den måten, og jeg er ikke gravid! Er bare en bollemage vi må leve med etter å ha satt flere barn til verden.. Den dagen hun evt skulle bli gravid blir det nok offentliggjort når hun er ca 3 mnd på vei, akkurat som forrige gang, og foreløbig er det vel ikke kommet noen sånn melding?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 Så nydelig det bildet av MM og hunden var! Hun så ikke gravid ut på de andre bildene, og var vel bare litt uheldig med hvordan tunikaen la seg da hun tok opp hunden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå