Gå til innhold

Hvor lenge bruker dere flaskesmokkene før de byttes ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 3 mnd her, og fordi da var det greit å gå over til flere hull.

Skrevet

Til babyen viser behov for større smokk. Vi bruker Avent, som har 0 mnd, 1 mnd, 3 mnd og 6 mnd. Han har egentlig fulgt disse ganske nøyaktig, ca 2-3 uker før han fyller den alderen viser han tegn på at det går for tregt med den gamle smokken og da bytter vi til den neste med flere hull. Nå bruker han jo 6 mnds-smokken og så vidt jeg ser er det ingen større, så da kommer han vel til å bruke dem til han er ferdig med tåteflaske. Om smokkene blir slitt eller på annen måte trenger å byttes pga alder får vi se an etterhvert.

Skrevet

Jeg tenkte mest pga slitasje, hvor ofte dere byttet av den grunn. Mini er litt over 6 uker, jeg synes smokkene er slitt allerede, virker som om det blir med mer luft. Dette til tross for at jeg har 5 smokker og i snitt ikke har brukt flaske mer enn 2 ganger pr døgn. Ikke det at det gjør noe om vi må bytte de ut nå, men trodde kanskje de holdt lenger!

Skrevet

Jenta mi er nå snart 9 mnd, og vi har brukt de samme smokkene helt fra 2 mnds alder ca! Ingen slitasje såvidt jeg kan se, selv om hun har hatt tenner i snart et halvt år;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...