Gå til innhold

? ^^(¯`°?.¸ Skravletråd for IKM uke 31 ¸.?°´¯)^^ ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da var det på'n igjen (pp 11)... tante rød kom i dag (1 dag for sent), og min neste IKM er da i uke 31.

Har bestilt en haug med billigtester både til eggløsning og graviditet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei Caitlyn

Går også over i ny pp. min 4pp etter MA i jan. Syklus er noe mer stabil nå enn den har vært siden januar, så nå er det mulig å teste el:) Klarte det forrige mnd også men da var det ingen spire som ville sitte desverre;) Kanskje bedre lykke denne mnd, sia vi skal ha ferie og slappe mer av. Denne mnd som har vært har bare vært hardkjør på jobben, masse stress og lite mat. denne mnd skal det være omvendt:)

Sier lykke til, til deg og alle andre som har IKM 31.

Skrevet

Hei :)

Ja, du sier noe der. Jeg har en veldig krevende jobb med mye stress og ofte for lite mat. Nå skal jeg ha ferie i en hel måned. Kanskje spiren får ro og fred til å feste seg denne gangen :) Jeg har vanligvis en svært stabil syklus, men jeg lurer på om det er mndr jeg rett og slett ikke har EL. Skal på utredning om 1 måned ca. Men krysser fingre for at spiren setter seg før den tid :)

Lykke til til deg også JKM09 :)

Skrevet

Får håpe alt er som det skal:) Kanksje sitter spiren når man kan få slappe av og kose seg litt.

God sommerferie. Imorgen går jeg på en liten ferie... yeeeyyyhhhh!

Skrevet

vel da har vi allerede vært i høyet 2 dager på rad:) Men har ikke EL før den 14 så er enda noen dager til... Meeen skader jo ikke å prøve=) Har fruktbar periode fra den 11=)

åhhh jeg er så spent, håper vi blir gravide denne mnd:)

sender masse babystøv til dere allle=) =) =)

****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Har visst korte sykluser. Fant el på dag 9. med både billigtest og CB. har aldri funnet positiv på CB men det er jo ikke rart hvis jeg har besynt å teste for sent. Parringen startet allerede i natt så nå er det bare å trø på....:)

Skrevet

Hei=)

Vi er også i full gang med prøvingen nå. Er ikke sikker på når jeg har el, tror det er nærmere helga. Har ikke begynt med noen el-tester enda. Er bare i 1pp, så gidder ikke å stresse med det enda. Håper det klaffer denne pp. Vi brukte 5pp med førstemann, ikke så lenge det, men håper å bruke kortere tid denne gangen;)

Vi får krysse fingrene for at det klaffer for oss alle nå i ferien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...