Leeloo76 Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Etter at jeg fikk barn har huden i ansiktet blitt enda fetere enn før, og selv Diane p-piller hjelper ikke noe særlig lenger, bortsett fra mot kvisene på ryggen. Jeg gikk uten p-piller lenge, ettehvert kom kvisene i ansiktet tilbake, og så kvisene på ryggen. Det hjelper ikke å ha en liten snuppe som skal opp i ansiktet mitt med skitne hender heller Jeg tålte ikke Basiron krem (Basiron dreper den bakterien som gjør at tilstoppede porer blir betent) da jeg prøvde den for noen år siden, men nå bruker jeg ansiktsvasken i stede, bare noen min. hver kveld, og huden min har blitt mye bedre!! . Det hender fortsatt at det dukker opp en tilstoppet pore, men det blir ikke betent og rødt lenger, og det er stort sett bare å klemme ut litt talg. Jeg tipper det er kombinasjonen Diane og Basiron som funker. I tillegg hopper jeg over mensen da jeg syntes det kommer mer kviser da. Fungerer veldig greit ettersom det egentlig ikke er noen grunn til å ha mens når man går på p-piller siden man ikke har eggløsning. Man bør vel ikke gjøre dette uten å sjekke med lege, tror ikke alle p-piller egner seg like godt til å gå på hele mnd. Basiron er ganske sterke saker, og er visst ikke så bra å kombinere med soling, men det har gått bra så lenge jeg har faktor i ansiktet. Bruker den som nevnt også bare om kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå