Gå til innhold

Tips til dere som sliter med kviser


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg fikk barn har huden i ansiktet blitt enda fetere enn før, og selv Diane p-piller hjelper ikke noe særlig lenger, bortsett fra mot kvisene på ryggen. Jeg gikk uten p-piller lenge, ettehvert kom kvisene i ansiktet tilbake, og så kvisene på ryggen. Det hjelper ikke å ha en liten snuppe som skal opp i ansiktet mitt med skitne hender heller :) Jeg tålte ikke Basiron krem (Basiron dreper den bakterien som gjør at tilstoppede porer blir betent) da jeg prøvde den for noen år siden, men nå bruker jeg ansiktsvasken i stede, bare noen min. hver kveld, og huden min har blitt mye bedre!! .

 

Det hender fortsatt at det dukker opp en tilstoppet pore, men det blir ikke betent og rødt lenger, og det er stort sett bare å klemme ut litt talg. Jeg tipper det er kombinasjonen Diane og Basiron som funker. I tillegg hopper jeg over mensen da jeg syntes det kommer mer kviser da. Fungerer veldig greit ettersom det egentlig ikke er noen grunn til å ha mens når man går på p-piller siden man ikke har eggløsning. Man bør vel ikke gjøre dette uten å sjekke med lege, tror ikke alle p-piller egner seg like godt til å gå på hele mnd. Basiron er ganske sterke saker, og er visst ikke så bra å kombinere med soling, men det har gått bra så lenge jeg har faktor i ansiktet. Bruker den som nevnt også bare om kvelden.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...