Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 er det tigging pågang? mener du at vi skal gi deg rabattkoder? hehehe dette må jeg le av.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 er det noe i VEIEN med deg anonym 15:36??? Her har vi da alltid delt på rabattkoder! Herlighet... du skulle fått noen om jeg hadde hatt, HI:-)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 haha syns bare det er morsomt, at noen gidder å tigge etter de små rabattene, ikke noe gærent med meg bare fordi jeg aldri hadde spurt andre om det vel???
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 jo, vet du hva! Jeg syns du er direkte smålig, anonym 21:36. Hvorfor skal man ikke kunne dele på godene? Har vel ingenting å si om hvor små eller store de er? Merkelig hvor egoistisk det går an å være...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 jeg liker å gi gaver til folk som ikke spørr, det må vel være greit? men andre som tigger fremmede etter smårabatter nei får ikke dårlig samvittighet for å ikke gi bort det. (hvis jeg hadde det, jeg følger ikke med på det) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå